Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της ενότητας της κινηματικής για τη Φυσική της Α’ Λυκείου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441999
Τίτλος Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της ενότητας της κινηματικής για τη Φυσική της Α’ Λυκείου
Άλλος τίτλος School Distance Education : design and development of educational material with the method of Distance Education for the teaching of the kinematics unit for the Physics of the A 'Lyceum
Συγγραφέας Σταυγιαννουδάκης, Στυλιανός
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Περίληψη Στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Επιστήμες της αγωγής - εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση των ΤΠΕ (e-Learning) του παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης της σχολής επιστημών του πανεπιστημίου Κρήτης, δημιουργήθηκε μαθησιακό υλικό με τη μεθοδολογία της συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο μάθημα της φυσικής για την Α’ τάξη του Γενικού Λυκείου. Το υλικό χρησιμοποιήθηκε για την επαναληπτική διδασκαλία της ενότητας των κινήσεων με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας λίγο πριν τις προαγωγικές εξετάσεις στους μαθητές του Γενικού Λυκείου Αλικιανού, με έμφαση στις λανθασμένες αντιλήψεις των μαθητών. Ακολούθησε ποσοτική και ποιοτική έρευνα με στόχο την ανίχνευση του βαθμού ικανοποίησης των μαθητών από τη μαθησιακή διαδικασία σε εννέα διαφορετικούς θεματικούς άξονες, σύμφωνα με κριτήρια ποιότητας που επιλέχθηκαν έπειτα από βιβλιογραφική έρευνα, από την πρακτική φορέων κυρίως τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με μακρά και μεγάλη εμπειρία στο πεδίο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και ανέδειξε τη θετική στάση των μαθητών απέναντι σε όλους τους ποιοτικούς θεματικούς άξονες. Στα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται επίσης οι προτάσεις των μαθητών για την ποιοτική αναβάθμιση του υλικού σε κάθε θεματικό άξονα και υπογραμμίζονται τόσο οι θετικές όσο και αρνητικές εμπειρίες τους. Αυτό αποτελεί εργαλείο για την περαιτέρω διαμορφωτική αξιολόγηση της διαδικασίας, ώστε να εμπλουτιστεί και να βελτιωθεί προκειμένου να καλύψει τις πραγματικές τους ανάγκες, που προκύπτουν από τη φυσική τους απόστασή από το σχολικό και πολιτισμικό περιβάλλον σε χρόνο που δεν βρίσκονται στο σχολείο. Παράλληλα τα αποτελέσματα αυτά αποτελούν εφαλτήριο βαθύτερης μελέτης με προτάσεις για νέες έρευνες όσο και προτάσεις για τη δημιουργία και τη χρήση μαθησιακού υλικού με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Φυσική περιγραφή 181 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance learning
Learning materials
Methodology
Participation
Quantitative and qualitative research
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Μαθησιακό υλικό
Μεθοδολογία
Ποσοτική και ποιοτική έρευνα
Συμμετοχή
Ημερομηνία έκδοσης 2021-07-31
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 283

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 9