Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Εξ αποστάσεως διδασκαλία των Μαθηματικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : Διερεύνηση απόψεων των φοιτητών  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000449062
Τίτλος Εξ αποστάσεως διδασκαλία των Μαθηματικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : Διερεύνηση απόψεων των φοιτητών
Άλλος τίτλος Distance learning mathematics in higher education
Συγγραφέας Μαυρογιώργης, Θεόδωρος
Σύμβουλος διατριβής Πολύδωρος, Γεώργιος
Μέλος κριτικής επιτροπής Χατζηπαντελίδης, Παναγιώτης
Τριανταφύλλου, Σοφία
Περίληψη Οι συνεχείς αλλαγές και η αβεβαιότητα που απαρτίζουν το περιβάλλον στο οποίο καλούνται να προσαρμοστούν τα σύγχρονα Πανεπιστήμια, έχει οδηγήσει στην αναζήτηση νέων και αποτελεσματικότερων τρόπων διδασκαλίας των Μαθηματικών. Παράλληλα, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι εξελίξεις που συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνδυασμό με τους περιορισμούς της παραδοσιακής εκπαίδευσης, έχουν οδηγήσει στην ολοένα και περισσότερη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, η οποία παρέχει τη δυνατότητα εναλλακτικών και αποτελεσματικών μορφών διδασκαλίας, όπως συμβαίνει στην περίπτωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως προς την αποτελεσματικότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσον αφορά τα Μαθηματικά κατά τη διάρκεια την περιόδου Covid-19. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην εργασία είναι η ποσοτική έρευνα, με εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο απάντησαν 152 φοιτητές του τμήματος Μαθηματικών και εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης, με τυχαία δειγματοληψία. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των αποτελεσμάτων ήταν το λογισμικό SPSS. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι φοιτητές δεν έμειναν ικανοποιημένοι από τη συνολική εμπειρία που είχαν από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Επιπλέον, η έρευνα κατέδειξε, ότι παρότι τα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν και η οργάνωση του μαθήματος θεωρήθηκε αρκετά ικανοποιητική από την πλειοψηφία των φοιτητών, δεν είχε θετικό αντίκτυπο στην προσωπική τους μελέτη, στην επικοινωνία τους με συμφοιτητές και καθηγητές όσον αφορά το περιεχόμενο των μαθημάτων, στις επιδόσεις τους στα μαθήματα και γενικότερα στη μαθησιακή διαδικασία.
Φυσική περιγραφή 129 σ. ; : ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά, Αγγλικά
Ημερομηνία έκδοσης 2022-07-22
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 253

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3