Your browser does not support JavaScript!

Home    Σχεδιασμός κι ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α' βαθμιας εκπαίδευσης, σε θέματα με μαθησιακές δυσκολίες-δυσορθογραφία  

Results - Details

Add to Basket
[Add to Basket]
Identifier 000441984
Title Σχεδιασμός κι ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α' βαθμιας εκπαίδευσης, σε θέματα με μαθησιακές δυσκολίες-δυσορθογραφία
Author Κουμιωτάκη, Μαρία
Thesis advisor Σπαντιδάκης Ιωάννης
Reviewer Βασαρμίδου Δέσποινα
Καρβούνης Λάμπρος
Abstract This study analyses the potential of Distance Learning to impart educational material regarding Learning Disabilities- Dysorthography to Primary School Teachers. Within this context, tutorial material was created, based on Distance Learning methodology and the use of an e-authoring tool, H5P. Its main concern was to emphasize autonomy, flexidility and intimacy towards the trainees. Concurrently, 5 Teachers studied the material and sent feedback, providing at the same time, useful information to the creator. Following its completion, those 5 Teachers being interviewed, so that necessary conclusions about the study could be drawn. The research concluded to positive results, as the Teachers acquired the necessary knowledge and handled the Distance Learning material successfully.
Language Greek
Subject Distance learning education
Dysorthography
Learning disabilities
Spelling writing
Teachers' education
Δυσορθογραφία
Εξ αποστάσεως επιμόρφωση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Μαθησιακές δυσκολίες
Ορθογραφημένη γραφή
Issue date 2019
Collection   School/Department--School of Education--Department of Primary education--Post-graduate theses
  Type of Work--Post-graduate theses
Views 294

Digital Documents
No preview available

Download document
View document
Views : 5