Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, μέσω της πολυμεσικής εφαρμογής ΗP5, με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) για τη μελέτη κτιρίων της σύγχρονης αρχιτεκτονικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454729
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, μέσω της πολυμεσικής εφαρμογής ΗP5, με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) για τη μελέτη κτιρίων της σύγχρονης αρχιτεκτονικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive educational material, through the multimedia application HP5, with the method of distance education (DEL) for the study of buildings of contemporary architecture in higher education
Συγγραφέας Σκουριτάκη, Άννα
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στο Πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής-εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με τη χρήση των ΤΠΕ (e-learning) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση εξ αποστάσεως διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού μέσω της πολυμεσικής εφαρμογής HP5 για τη μελέτη κτιρίων της σύγχρονης αρχιτεκτονικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρχικά το εκπαιδευτικό υλικό μελετήθηκε από τρείς ειδικούς της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ώστε μέσω των απαντήσεών τους να αναδιαμορφωθεί αν χρειαστεί το εκπαιδευτικό υλικό ώστε να δοθεί στη συνέχεια σε πέντε φοιτητές αρχιτεκτονικής, όπου αρκετοί από αυτούς δεν γνώριζαν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξε ότι το εκπαιδευτικό υλικό βοήθησε τους φοιτητές αρχιτεκτονικής να μάθουν νέα πράγματα, θεωρούν ότι το εκπαιδευτικό υλικό είναι σχεδιασμένο για να είναι κατάλληλο για φοιτητές αρχιτεκτονικής. Μέσω δραστηριοτήτων και quizzes οι φοιτητές αρχιτεκτονικής επηρεάστηκαν θετικά ως προς τη συνέχεια της μελέτης και κατανόησης του εκπαιδευτικού υλικού, όπου μέσω της σχεδίασής του στη πολυμεσική εφαρμογή HP5, θεώρησαν ενδιαφέρον το περιεχόμενό του.
Φυσική περιγραφή 134 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Asynchronous education
Buildings of contemporary architecture
Distance learning
Educational material
Ασύγχρονη εκπαίδευση
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Κτίρια της σύγχρονης αρχιτεκτονικής
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 346

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3