Αρχική Η χρήση του πολυτροπικού κειμένου (γελοιογραφίας) ως μέσο ενίσχυσης της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής νόησης σε μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές Β' γυμνασίου
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000440722 | |||
Τίτλος | Η χρήση του πολυτροπικού κειμένου (γελοιογραφίας) ως μέσο ενίσχυσης της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής νόησης σε μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές Β' γυμνασίου | |||
Άλλος τίτλος | The use of the multimodal text (cartoon) as a means of cultivating empathy and social intelligente in a didactic intervention for high school students | |||
Συγγραφέας | Βλάχα, Παρασκευή | |||
Σύμβουλος διατριβής | Τσούρτου Βασιλική | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Ιατρίδης Τηλέμαχος
Κατσαρού Ελένη |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 123 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Adolescence | |||
Didactic practices | ||||
Educational program | ||||
Empathic education | ||||
Empathy | ||||
Intervention research | ||||
Multimodal text | ||||
Social intelligence | ||||
Έρευνα-παρέμβαση | ||||
Διδακτικές πρακτικές | ||||
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα | ||||
Ενσυναίσθηση | ||||
Ενσυναισθητική εκπαίδευση | ||||
Εφηβεία | ||||
Κοινωνική νόηση | ||||
Πολυτροπικό κείμενο | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2020-07-16 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 308 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |