Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού, με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία του αρμονίου, στο μάθημα της Μουσικής, για μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Ιωσηφίνα-Μαρία Ρηγάκη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464319
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού, με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία του αρμονίου, στο μάθημα της Μουσικής, για μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Ιωσηφίνα-Μαρία Ρηγάκη.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational materials, using the method of Distance Education for keyboard teaching, on Music lesson, to Primary School Students
Συγγραφέας Ρηγάκη, Ιωσηφίνα-Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Τριχάκη Κυριακή
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Ισχυρά εργαλεία για το σχεδιασμό περιβαλλόντων μάθησης είναι τα πολυμέσα και η ικανότητά τους να ενσωματώνουν πολλαπλούς τρόπους παρουσίασης της πληροφορίας, καθώς και να παρέχουν συνδυαστικές αναπαραστάσεις, εικονικές και λεκτικές, αρκεί να αξιοποιούν ταυτόχρονα παιδαγωγικές θεωρίες και βασικές αρχές (Glaser et al., 2006· Mayer, 2001). Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα περιβάλλον μάθησης πολυμέσων για τη διδασκαλία του αρμονίου στην μουσική, αξιοποιώντας αυτές τις δυνατότητες της τεχνολογίας διδασκαλίας. Σύμφωνα με πρόσφατες επιστημονικές έρευνες, σε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης, είναι απαραίτητο να συνδυαστούν στοιχεία από όλες τις παιδαγωγικές θεωρίες, χρησιμοποιώντας εργαλεία και μέσα που προσφέρει η τεχνολογία των υπολογιστών και το Διαδίκτυο, προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή μάθηση (Ally, 2004· Dede, 2008). Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως σκοπό τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτίμηση μιας συμπληρωματικής παρέμβασης, με τη χρήση της μεθόδου της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, μέσω εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών, για τη διδασκαλία του αρμονίου, στο μάθημα της Μουσικής, σε μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου. Το υλικό αυτό απευθύνεται σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό στο μάθημα της Μουσικής. Το εκπαιδευτικό υλικό και το περιεχόμενο του αποτελούν αποτέλεσμα έρευνας. Για την υλοποίηση του σχεδιασμού του εκπαιδευτικού υλικού αξιοποιήθηκαν οι αρχές που έχουν προτείνει οι θεωρητικοί της ΕξΑΕ, το ψηφιακό εργαλείο H5P καθώς και η πλατφόρμα Chamilo. Ταυτόχρονα, αξιοποιήθηκαν οι εφαρμογές Plotagon και Doodly για την ενίσχυση του υλικού. Τέλος, για τις ανάγκες της έρευνας, επιλέχθηκε η σκόπιμη δειγματοληψία των ειδικών της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με ερωτηματολόγιο ανοιχτών ερωτήσεων και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της Ποιοτικής Ανάλυσης Περιεχομένου.
Φυσική περιγραφή 107 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Educational Tool
Methodology for Distance Education
Music
Technology for Information and Education
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Μεθοδολογία ΕξΑΕ
Μουσική
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-27
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 3

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0