Αρχική Η καθοδήγηση και η συνεργατική μάθηση ως διαστάσεις ενδοσχολικής επιμόρφωσης : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης της Περιφέρειας Κρήτης
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000426894 | |||
Τίτλος | Η καθοδήγηση και η συνεργατική μάθηση ως διαστάσεις ενδοσχολικής επιμόρφωσης : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης της Περιφέρειας Κρήτης | |||
Άλλος τίτλος | Mentoring and peer learning as in-service teachers' training dimensions : teachers' aspects in Crete's prefecture | |||
Συγγραφέας | Παπανικολάου, Μαριλένα | |||
Σύμβουλος διατριβής | Αργυροπούλου Ελευθερία | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 147 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Distributed leadership | |||
Mentoring | ||||
Peer learning | ||||
Peer mentoring | ||||
Teacher leadership | ||||
Διανεμητική ηγεσία | ||||
Ηγεσία του εκπαιδευτικού | ||||
Καθοδήγηση | ||||
Συνεργατική μάθηση | ||||
Συνεργατική συμβουλευτική | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2019 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 247 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |