
Αρχική
Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000451784 | |||
Τίτλος | Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας | |||
Άλλος τίτλος | Entry of Artificial Intelligence into physics sciences teaching in schools : attitudes and perceptions of teachers in secondary education | |||
Συγγραφέας | Σισμανίδης, Δημήτριος | |||
Σύμβουλος διατριβής | Καλογιαννάκης Μιχαήλ | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Ζαράνης Νικόλαος
Παπαδάκης Σταμάτης |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 92 σ. : πιν. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Artificial intelligence | |||
Education | ||||
Physics | ||||
Teachers | ||||
Teaching | ||||
Διδασκαλία | ||||
Εκπαίδευση | ||||
Εκπαιδευτικοί | ||||
Τεχνητής νοημοσύνης | ||||
Φυσική | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2022-09-22 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 337 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |