Home Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας
Results - Details
|
||||
Identifier | 000451784 | |||
Title | Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας | |||
Alternative Title | Entry of Artificial Intelligence into physics sciences teaching in schools : attitudes and perceptions of teachers in secondary education | |||
Author | Σισμανίδης, Δημήτριος | |||
Thesis advisor | Καλογιαννάκης Μιχαήλ | |||
Reviewer |
Ζαράνης Νικόλαος
Παπαδάκης Σταμάτης |
|||
Abstract |
|
|||
Language | Greek | |||
Subject | Artificial intelligence | |||
Education | ||||
Physics | ||||
Teachers | ||||
Teaching | ||||
Διδασκαλία | ||||
Εκπαίδευση | ||||
Εκπαιδευτικοί | ||||
Τεχνητής νοημοσύνης | ||||
Φυσική | ||||
Issue date | 2022-09-22 | |||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Preschool education--Post-graduate theses | |||
Type of Work--Post-graduate theses | ||||
Views | 291 |
Digital Documents | |
---|---|
Download document |