Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συναισθηματική νοημοσύνη και αποτελεσματικότητα του διευθυντή-ηγέτη : έρευνα στους διευθυηντές 6/θέσιων και άνω δημοτικών σχολείων, του Ν. Ηρακλείου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000444416
Τίτλος Συναισθηματική νοημοσύνη και αποτελεσματικότητα του διευθυντή-ηγέτη : έρευνα στους διευθυηντές 6/θέσιων και άνω δημοτικών σχολείων, του Ν. Ηρακλείου
Άλλος τίτλος Emotional intelligence and effectiveness of the director-leader : research on the principals of 6 /class and above primary schools of the prefecture of Heraklion
Συγγραφέας Αμαριωτάκη, Γεωργία
Σύμβουλος διατριβής Γιαβρίμης Παναγιώτης
Περίληψη Οι Ηγέτες, περισσότερο από ποτέ, είναι γεμάτοι τεράστιες προκλήσεις και πιθανές συγκρούσεις, δεδομένου του σημερινού διαφορετικού και ταχέως μεταβαλλόμενου κόσμου. Σε περιόδους περικοπών προϋπολογισμού, συρρίκνωσης, απολύσεων και αναγκαστικών συντάξεων, η δημιουργία και η διατήρηση εργασιακών συνθηκών που ευνοούν την επικοινωνία και τη συνεργασία ενδεχομένως παρουσιάζεται δύσκολη. Ο Goleman (2002), στο βιβλίο Primal Leadership, υποστηρίζει ότι «η μεγάλη Ηγεσία λειτουργεί μέσα από τα Συναισθήματα» Η παρούσα μελέτη, λοιπόν, διερευνά ποσοτικά, τη σχέση Συναισθηματικής Νοημοσύνης και Αποτελεσματικότητας του Διευθυντή- Ηγέτη. Το δείγμα της, αποτέλεσαν οι Διευθυντές των 6/θέσιων και άνω, Δημοτικών Σχολείων του Ν. Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα , μεταξύ άλλων, έδωσαν μεσαίας έντασης, θετικές συσχετίσεις ανάμεσα σε Συναισθηματικούς παράγοντες και παράγοντες της Αποτελεσματικότητας.
Φυσική περιγραφή 90 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Correlation
Effectiveness
Emotional Intelligence
Leadership
Αποτελεσματικότητα
Ηγεσία,
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Συσχέτιση
Ημερομηνία έκδοσης 2021-09-10
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 69

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0