Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για μαθητές του ΣΔΕ Ηρακλείου στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας Ασφάλεια στο Διαδίκτυο του μαθήματος της Πληροφορικής  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454986
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για μαθητές του ΣΔΕ Ηρακλείου στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας Ασφάλεια στο Διαδίκτυο του μαθήματος της Πληροφορικής
Άλλος τίτλος Design, development, evaluation of educational material using Distance Learning method for second chance shcool students of Heraklion in the context of the Internet Security thematic section of the Informatics course
Συγγραφέας Κουκάκης, Γεώργιος
Σύμβουλος διατριβής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μανταδάκης Ευάγγελος
Περίληψη Στην παρούσα Διπλωματική εργασία έγινε μια προσπάθεια σχεδιασμού, ανάπτυξης και αποτίμησης ενός εκπαιδευτικού υλικού που υλοποιήθηκε με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για μαθητές του ΣΔΕ Ηρακλείου. Το πλαίσιο υλοποίησης αφορούσε τη θεματική ενότητα Ασφάλεια στο Διαδίκτυο για το μάθημα της Πληροφορικής. Σκοπός της εργασίας ήταν η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού ώστε να αποτελέσει συμπληρωματικό εργαλείο για τους εκπαιδευτές Ενηλίκων, σε μια προσπάθεια για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής με τη μέθοδο της ΕξΑΕ που έγινε για πρώτη φορά σε μαθητές που φοιτούν στα ΣΔΕ. Για να γίνει αποτίμηση του συγκεκριμένου υλικού πραγματοποιήθηκε μια έρευνα σε ειδικούς της ΕξΑΕ με σκοπό τη διερεύνηση του εκπαιδευτικό υλικού για το αν σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ, καθώς και αν συμπεριλάμβανε Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης στο περιεχόμενό του, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την αυτόνομη μάθηση των μαθητών που φοιτούν στο ΣΔΕ. Σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας έγινε επίσης μια προσπάθεια να μελετήθηκαν οι απόψεις – στάσεις των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) για το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε. Για την αποτίμησή του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα με ερωτηματολόγια ανοικτού και κλειστού τύπου, η οποία χωρίστηκε δύο μέρη. Το ένα μέρος αφορούσε την αποτίμηση από ειδικούς της ΕξΑΕ και το άλλο την αποτίμηση από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής. Η δειγματοληψία στην πρώτη έρευνα ήταν σκόπιμη και συγκεκριμένα «δειγματοληψία ειδικών» και στη δεύτερη «σκόπιμη δειγματοληψία ευκολίας», ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος «Ποιοτικής Ανάλυσης Περιεχομένου». Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης, ανταποκρίνεται στους στόχους του Προγράμματος Σπουδών, υπάρχει εγκυρότητα στο περιεχόμενό του και οι εκπαιδευτικοί είναι διατεθειμένοι να το χρησιμοποιήσουν στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής.
Φυσική περιγραφή 150 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult education
Distance education
Educational materials
Internet security
Self-directed learning
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Αυτόνομη μάθηση
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-05
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 336

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2