Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας σε μαθητές Γ' Τάξης Δημοτικού Σχολείου : η περίπτωση των κρηνών της Παλιάς Πόλης του Ρεθύμνου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461399
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας σε μαθητές Γ' Τάξης Δημοτικού Σχολείου : η περίπτωση των κρηνών της Παλιάς Πόλης του Ρεθύμνου
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material with the distance education methodology for teaching local history to Grade 3 Primary School students : the case of the fountains of the Old Town of Rethymno
Συγγραφέας Κακαβά, Μαρίνα
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία του μαθήματος της Τοπικής Ιστορίας σε μαθητές Γ΄ Τάξης Δημοτικού και ειδικότερα της περίπτωσης των κρηνών της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου. Η αποτίμηση έγινε από ειδικούς της ΕξΑΕ και από μαθητές που φοιτούν στη Γ΄ Τάξη Δημοτικού, οι οποίοι αποτίμησαν και το ψηφιακό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας που σχεδιάστηκε στα πλαίσια ανατροφοδότησης και αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευομένων μετά το πέρας της μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού. Η έρευνα λοιπόν που διεξήχθη κατέληξε στα εξής συμπεράσματα: το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και τις αρχές της Γνωστικής Θεωρίας Πολυμεσικής Μάθησης. Επίσης, σύμφωνα με τους μαθητές που αποτίμησαν το ΕΥ προκύπτει ότι είναι αρκετά εύχρηστο, ελκυστικό και οι δραστηριότητες που περιλαμβάνει είναι εύκολες και βοηθητικές για την επανάληψη και την εμπέδωση της νέας γνώσης. Τα δυνατά σημεία του ΕΥ συμπεριλαμβάνουν την κατανοητή παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου, την ορθή δομή στο περιεχόμενο, τη σαφήνεια στα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα και την αλληλεπίδραση μεταξύ ΕΥ και εκπαιδευόμενου. Αναφορικά με το ψηφιακό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας προκύπτει ότι η χρήση του ήταν σχετικά εύκολη και στο σύνολό του το παιχνίδι χαρακτηρίστηκε διασκεδαστικό, ευχάριστο και βοηθητικό για την εμπέδωση της νέας γνώσης που έλαβαν οι μαθητές για τις κρήνες της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου. Γενικά, αυτός ο νέος τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος της Τοπικής Ιστορίας είναι προτιμητέος από τους μαθητές, γιατί τον βρίσκουν διασκεδαστικό, χρησιμοποιούν τεχνολογικά μέσα και εφαρμογές και διδάσκονται την τοπική ιστορία με διαφορετικό και εναλλακτικό τρόπο. Μάλιστα θα επιθυμούσαν να εφαρμοστεί αυτός ο τρόπος διδασκαλίας και σε άλλα μαθήματα.
Φυσική περιγραφή 178 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality (AR)
Distance Education
Fountains
Local History
Multimedia Learning
School Distance Education
ΕξΑΕ
ΕξΑΣΕ
Επαυξημένη πραγματικότητα (ΕΠ)
Κρήνες
Πολυμεσική μάθηση
Τοπική ιστορία
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 700

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2024-11-17