Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η εκπαιδευτική ηγεσία και ο ρόλος της στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας : η περίπτωση της Κρήτης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000439761
Τίτλος Η εκπαιδευτική ηγεσία και ο ρόλος της στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας : η περίπτωση της Κρήτης
Άλλος τίτλος The educational leadership and its role in the professional development of primary education : the case of Crete
Συγγραφέας Κυριακάκη, Αικατερίνη
Σύμβουλος διατριβής Καρράς Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Ελευθεράκης Θεόδωρος
Ιβρίντελη Μαρία
Περίληψη Η παρούσα έρευνα εξετάζει το ρόλο της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας στην Κρήτη. Η ερευνητική αυτή εργασία είναι ποιοτική και διμερής . Στην αρχή έγινε βιβλιογραφική έρευνα γύρω από τους όρους εκπαιδευτική ηγεσία. επαγγελματική ανάπτυξη και επιμόρφωση και στη συνέχεια ακολούθησε η μεθοδολογική έρευνα, όπου μέσω συνεντεύξεων φάνηκε το κατά πόσο επηρεάζει τελικά η εκπαιδευτική ηγεσία την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο μέρος καλύπτει το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας εστιασμένο στο να εξηγήσει τους όρους επαγγελματική ανάπτυξη και πως αντιμετωπίζεται στην Ελλάδα. Έπειτα, αναλύεται ο όρος επιμόρφωση ως μέσο της επαγγελματικής ανάπτυξης και ποιες επιμορφωτικές πολιτικές εφαρμόζονται στη χώρα μας. Το μέρος αυτό ολοκληρώνουν οι θεωρίες γύρω από τη σχολική ηγεσία, ο ρόλος και τα καθήκοντά της με απώτερο σκοπό την σύνδεσή της με την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, δίνοντας αξία στο ρόλο του μέντορα μέσα στη σχολική πραγματικότητα. Στο δεύτερο μέρος, που αποτελεί το κύριο μέρος της εργασίας, μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα εξετάστηκε η επιρροή που έχει ο/η σχολικός ηγέτης στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Αφού εξετάστηκε το είδος της ηγεσίας που υπάρχει σήμερα στα σχολεία και το κατά πόσο επηρεάζει την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, τα υποκείμενα της έρευνας κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα που αφορούσαν την ιδανική για εκείνους εκπαιδευτική ηγεσία και αν τελικά η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αποτελεί προσωπική υπόθεση των ίδιων ή του κράτους. Στα τελευταία κεφάλαια της εργασίας παραθέτονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της κύριας έρευνας πάντα σε αντιδιαστολή με το τι αναφέρεται στη βιβλιογραφία. Από τις απόψεις των εκπαιδευτικών πάντως φαίνεται ότι όχι μόνο υπάρχει ανάγκη για εξέλιξη και στον κλάδο της παιδείας αλλά είναι κα επιθυμία των ίδιων των εκπαιδευτικών να βελτιωθούν και να αναπτυχθούν τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.
Φυσική περιγραφή 143 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Mentor
Professional development
School leadership
Training
Επαγγελματική ανάπτυξη
Επιμόρφωση
Μέντορας
Μανθάνον οργανισμός
Σχολική ηγεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 25

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1