|
Κωδικός Πόρου |
000428679 |
Τίτλος |
A real time algorithm for soft mesh deformation and interaction in collaborative, networked virtual reality environments |
Άλλος τίτλος |
Αλγόριθμος για παραμόρφωση και αλληλεπίδραση μαλακών σωμάτων σε συνεργατικά εικονικά περιβάλλοντα |
Συγγραφέας
|
Λυδατάκης, Νικόλαος Κ.
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Παπαγιαννάκης, Γεώργιος
|
Μέλος κριτικής επιτροπής
|
Σαββίδης, Αντώνιος
Παπαδοπούλη, Μαρία
|
Περίληψη |
Τα τελευταία χρόνια, η εικονική πραγματικότητα έχει γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για
προσομοιώσεις και παιχνίδια στον υπολογιστή. Συνεργατικά περιβάλλοντα εικονικής
πραγματικότητας, επιτρέπουν στους χρήστες που διαθέτουν κατάλληλες συσκευές εικονικής
πραγματικότητας να αλληλεπιδρούν σε έναν κοινό εικονικό κόσμο με άλλους συμμετέχοντες.
Οι ρεαλιστικές παραμορφώσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στα γραφικά, τα παιχνίδια, τις
προσομοιώσεις και τα περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας. Οι προσομοιώσεις ελαστικών
σωμάτων χρησιμοποιούνται για την αλλαγή του σχήματος ενός αντικειμένου, όταν εφαρμόζονται
εξωτερικές δυνάμεις πάνω σε αυτό. Με τη χρήση του όρου ελαστικό σώμα, εννοούμε ένα
πλέγμα, το οποίο μπορεί να αλλάξει το αρχικό του σχήμα όταν αλληλεπιδρά με άλλα φυσικά
αντικείμενα. Σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας, ο χρήστης είναι σε θέση να χρησιμοποιεί
χειριστήρια χειρός ή άλλες συσκευές για να αλληλεπιδρά με εικονικά άκαμπτα και ελαστικά
αντικείμενα. Αυτή η αλληλεπίδραση περιλαμβάνει σήκωμα, κράτημα και πέταγμα αντικειμένων.
Σε έναν κοινό εικονικό κόσμο, η αλληλεπίδραση πρέπει να συγχρονιστεί σε όλους τους
συμμετέχοντες.
Σε αυτή την εργασία, προτείνουμε έναν αλγόριθμο παραμόρφωσης ελαστικών αντικειμένων
κατάλληλο για αλληλεπίδραση σε εικονική πραγματικότητα και συγχρονισμό σε κοινόχρηστους
εικονικούς κόσμους. Ο αλγόριθμος ελαστικών σωματικών βασισμένος σε σωματίδια μας παρέχει
τον εύκολο έλεγχο τους ως φυσικά αντικείμενα στα οποία μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα η
αλληλεπίδραση. Το σύστημά μας είναι ικανό να προσομοιώνει την αλληλεπίδραση και τη
ελαστική παραμόρφωση σωμάτων σε συνεργατικές εφαρμογές χρησιμοποιώντας μια
αρχιτεκτονική διακομιστή / πελάτη.
|
Φυσική περιγραφή |
80 σ. : σχεδ., πιν., εικ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Αγγλικά |
Θέμα |
Networked VR |
|
VR |
|
VR interaction |
|
Αλληλεπίδραση σε εικονική πραγματικότητα |
|
Εικονική πραγματικότητα |
|
Ελαστικά σώματα |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020-03-27 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Εμφανίσεις |
858 |