Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση ολοκληρωμένου eLearning περιβάλλοντος με την μέθοδο της ΕξΑΕ και χρήση ΤΠΕ, για την επιμόρφωση καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα: «Η Σχολική Ειρηνική Διαμεσολάβηση και η Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον»  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461428
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση ολοκληρωμένου eLearning περιβάλλοντος με την μέθοδο της ΕξΑΕ και χρήση ΤΠΕ, για την επιμόρφωση καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα: «Η Σχολική Ειρηνική Διαμεσολάβηση και η Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον»
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of an integrated eLearning environment using the distance education methodology and ICT for the training of secondary educators on the topic: "School Peaceful Mediation and Conflict Resolution and Management in School Environment"
Συγγραφέας Λαφάρα, Ανθία
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Καρβούνης Λάμπρος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και αποτίμηση ενός διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού εξ αποστάσεως προγράμματος για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με Σχολική Ειρηνική Διαμεσολάβηση. Αναφορικά με την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διερευνώνται θέματα που σχετίζονται με το ποιοτικό και εύχρηστο εκπαιδευτικό υλικό, την παρουσίαση του, τα μαθησιακά του αποτελέσματα, τις αντιλήψεις των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών για παρόμοια επιμορφωτικά σεμινάρια, τα δυνατά στοιχεία του υλικού και προτεινόμενες τροποποιήσεις. Στην έρευνα συμμετείχαν τρεις (3) ειδικοί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση αναγνώστες και τριάντα δύο (32) εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι αφού μελέτησαν το εκπαιδευτικό υλικό κλήθηκαν να απαντήσουν στα ερωτηματολόγια κάνοντας χρήση μεικτής έρευνας που χαρακτηρίζεται από ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία ταυτόχρονα. Τα αποτελέσματα και των δύο ερευνών δείχνουν ότι οι εκτιμήσεις των ειδικών αξιολογητών και των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών αναφορικά με την αξιολόγηση του διαδραστικού υλικού συμπίπτουν καθώς οι συμμετέχοντες φαίνεται να συμφωνούν για την αποτελεσματικότητα και την χρησιμότητα του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος για τη Σχολική Ειρηνική Διαμεσολάβηση.
Φυσική περιγραφή 176 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult education
Coordinator educator
Delinquent behavior
Distance learning
Interactive educational material
Mediator
Peer mediation
School based mediation
Violence
Βία
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Διαμεσολάβηση συνομιλήκων
Διαμεσολαβητής
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Συντονιστής εκπαιδευτικός
Σχολική ειρηνική διαμεσολάβηση
Σχολική παραβατικότητα
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 236

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0