Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού Συμπληρωματικής Σχολικής Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη Θεματική ενότητα “Επιδημιολογία-Λοιμώδη Νοσήματα” του μαθήματος Υγιεινής της Γ΄ Τάξης Επαγγελματικού Λυκείου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453971
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού Συμπληρωματικής Σχολικής Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη Θεματική ενότητα “Επιδημιολογία-Λοιμώδη Νοσήματα” του μαθήματος Υγιεινής της Γ΄ Τάξης Επαγγελματικού Λυκείου
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material of Supplementary School Distance Education for the Thematic unit "Epidemiology-Infectious Diseases" of the 3rd grade Vocational High School Hygiene course
Συγγραφέας Αλεξάκη, Βασιλική
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Μουζάκης Χαράλαμπος
Καρβούνης Λάμπρος
Περίληψη Σκοπός της ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού στο γνωστικό αντικείμενο του πανελλαδικού μαθήματος της Υγιεινής που διδάσκεται στη Γ΄ΕΠΑ.Λ. και στις ειδικότητες του Τομέα Υγείας Πρόνοιας & Ευεξίας. Από την εξεταζόμενη ύλη του μαθήματος επιλέχθηκε η θεματική ενότητα «Επιδημιολογία - Λοιμώδη Νοσήματα» και αναπτύχθηκε διαδραστικό υλικό εφαρμόζοντας τις αρχές της ΕξΑΕ και αξιοποιώντας τις αρχές σχεδιασμού που έχουν προτείνει οι εκφραστές της Γνωστικής Θεωρίας Πολυμεσικής Μάθησης. Ειδικότερα, σκοπός της δημιουργίας του διαδραστικού υλικού ήταν να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη συμβατική εκπαίδευση για να κινητοποιήσει το ενδιαφέρον των μαθητών, να ενισχύσει τη μαθησιακή διαδικασία και οδηγήσει όσο το δυνατόν στο ανώτερο επίπεδο κατάκτησης της γνώσης. Το εκπαιδευτικό υλικό κατά το σχεδιασμό του στηρίχθηκε στο σχολικό εγχειρίδιο και αποτελεί μετασχηματισμό συμβατικού υλικού σε εξ αποστάσεως. Το διαδραστικό περιεχόμενο αναπτύχθηκε με τη βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου H5P το οποίο ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμηση του διεξήχθησαν δύο ποιοτικές έρευνες με σκόπιμη δειγματοληψία. Η πρώτη, αξιολογήθηκε από τρεις ειδικούς της ΕξΑΕ, μεταπτυχιακούς φοιτητές με γνώση του αντικειμένου, μέσω ερωτηματολογίου ανοιχτού τύπου και η δεύτερη από ομάδα χρηστών δείγματος ευκολίας που περιελάμβανε δεκαέξι μαθητές οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Από τα αποτελέσματα των ερευνών προέκυψε πως το Ε.Υ. ήταν ενδιαφέρον, ελκυστικό, εύχρηστο, πολυδύναμο, σύμφωνο με της αρχές τις οποίες σχεδιάστηκε. Οι μαθητές δήλωσαν ικανοποιημένοι από τον αλληλεπιδραστικό χαρακτήρα του, τον καθοδηγητικό και διευθυντικό του ρόλο, και προτάθηκε να επεκταθεί και σε άλλα διδακτικά αντικείμενα.
Φυσική περιγραφή 187 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance education
Educational Materials
Evaluation
Supplementary School Distance Education
Vocational Education
Αξιολόγηση
Αποτίμηση Εκπαιδευτικού υλικού
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
Επαγγελματική Εκπαίδευση
Ηygiene
Συμπληρωματική Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Υγιεινή
Ημερομηνία έκδοσης 2022-12-18
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 285

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4