Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού εξ αποστάσεως επιμόρφωσης νηπιαγωγών για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές προσχολικής ηλικίας μεσά απο την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας Actiobound : η περίπτωση της επανάστασης του 1821 στην πόλη των Χανίων  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448057
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού εξ αποστάσεως επιμόρφωσης νηπιαγωγών για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές προσχολικής ηλικίας μεσά απο την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας Actiobound : η περίπτωση της επανάστασης του 1821 στην πόλη των Χανίων
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive educational material for distance training of pre-School teachers for the teaching of local history to pre-school (kindergarten) students using the augmented reality application "Actiobound" : the case of the revolution of 1821 in Chania
Συγγραφέας Βέτσου, Θεοδώρα
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση κι η αποτίμηση διαδραστικού υλικού εξ αποστάσεως επιμόρφωσης νηπιαγωγών για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές προσχολικής ηλικίας μέσα από την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας Actionbound, και συγκεκριμένα με θέμα την Επανάσταση του 1821 μέσα από κτίρια και μνημεία της πόλης των Χανίων. Το περιεχόμενο του διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού που δημιουργήθηκε αποτελεί προϊόν έρευνας και νέας σύνθεσης. Για το σχεδιασμό και την υλοποίησή του, αξιοποιήθηκαν και εφαρμόστηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που διατύπωσαν οι θεωρητικοί των πεδίων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων, και χρησιμοποιήθηκαν το ψηφιακό εργαλείο H5P και η πλατφόρμα Chamilo. Επιπλέον, δημιουργήθηκε ένα χωροευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας σε περιβάλλον κινητής μάθησης με την εφαρμογή Actionbound, το οποίο ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo και αποτέλεσε μέρος του εκπαιδευτικού υλικού, ως παρουσίαση της διεπαφής και ως προτεινόμενη δραστηριότητα, επομένως αποτιμήθηκε ενιαία. Το εκπαιδευτικό υλικό αποτίμησαν ειδικοί της ΕξΑΕ. Η έρευνα ήταν ποιοτική, με σκόπιμη δειγματοληψία για τις ανάγκες της έρευνας, με ερωτηματολόγια ανοιχτών ερωτήσεων, και για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα την ερευνών έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό χαρακτηρίζεται ως εύχρηστο, διαδραστικό, ευχάριστο, και σχεδιασμένο σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 111 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality (AR)
Distance Education Methodology
Local History
Local-based Games
Pre-school Education
Pre-school Teachers' Training
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Επιμόρφωση Νηπιαγωγών
Μεθοδολογία ΕξΑΕ
Προσχολική Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία
Χωροευαίσθητα Παιχνίδια
Ημερομηνία έκδοσης 2022-04-12
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 279

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7