Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε μαθητές ΣΤ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας : «Η ταυτότητα της Ευρώπης»  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453869
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε μαθητές ΣΤ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας : «Η ταυτότητα της Ευρώπης»
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation using e-Learning method on Geography course : for students of the 6th grade of primary school
Συγγραφέας Θεοδοσούλη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Φιλιππούσης Γεώργιος
Περίληψη Στην μεταπτυχιακή αυτή εργασία δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό βασιζόμενο στη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για μαθητές της (ΣΤ’) τάξης Δημοτικού Σχολείου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας στην ενότητα «Η ταυτότητα της Ευρώπης». Η εργασία συνολικά ακολούθησε πορεία τριών βημάτων, αποτελούμενων από: α. τον σχεδιασμό, β. την υλοποίηση και γ. την αποτίμηση του ΕΥ. Το ΕΥ δημιουργήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης «H5P» και στη συνέχεια μεταφορτώθηκε στη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα «Chamilo» όπου και πήρε την τελική του μορφή για να μελετηθεί από τους μαθητές. Ο μετασχηματισμός σε ΕΥ έγινε σύμφωνα με: α. τη μεθοδολογία και τις αρχές της εξΑΕ, β. τις αρχές της Πολυμεσικής και Πολυμορφικής Μάθησης, γ. τις θεωρίες μάθησης και δ. τις αρχές, το σκοπό και τους στόχους διδασκαλίας, όπως ορίζονται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.), Γεωλογία – Γεωγραφία, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ). Εφαρμόστηκε η μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας με χρήση ερωτηματολογίων ανοικτού τύπου για τους συμμετέχοντες. Στόχος της έρευνας ήταν να απαντηθούν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα:  Το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης;  Το εκπαιδευτικό υλικό έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης;  Ποιες είναι οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο: «Η ταυτότητα της Ευρώπης»; Τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την αξιολόγηση του ΕΥ, σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων, που δόθηκαν στα παραπάνω ερευνητικά ερωτήματα είναι ότι το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό πληροί τις προϋποθέσεις της μεθοδολογίας της εξΑΕ, τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης και τις αρχές μάθησης σύγχρονων θεωριών. Οι εκπαιδευτικοί διατήρησαν θετική στάση απέναντι στο εκπαιδευτικό υλικό θεωρώντας ταυτόχρονα ότι ανταποκρίνεται στους στόχους του προγράμματος σπουδών, παρέχει ποικίλα μαθησιακά ερεθίσματα και τις απαραίτητες γνώσεις αναφορικά με την ενότητα «Η ταυτότητα της Ευρώπης» στους μαθητές.
Φυσική περιγραφή 143 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα E-learning platform
Geography
Multiform curriculum
Primary education
Qualitative research method
Supplementary school distance learning education
Ποιοτική Έρευνα
Πολυμορφικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Συμπληρωματική Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σχολική Γεωγραφία
Ψηφιακή Πλατφόρμα
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 383

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 12