
Αρχική
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ, για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα : Η γυναίκα στην Αρχαία και Σύγχρονη Γόρτυνα : συγκριτική θεώρηση του ρόλου της στην διαγράμμιση και διαμόρφωση του οικογενειακού και κοινωνικού ιστού
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000461398 | |||
Τίτλος | Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ, για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της βιβλιογραφικής επισκόπησης με θέμα : Η γυναίκα στην Αρχαία και Σύγχρονη Γόρτυνα : συγκριτική θεώρηση του ρόλου της στην διαγράμμιση και διαμόρφωση του οικογενειακού και κοινωνικού ιστού | |||
Άλλος τίτλος | Design, development and evaluation of educational material utilising distance learning methodology, for the presentation of the results of the bibliographic review on the subject : The woman in Ancient and Modern Gortyna : a comparative consideration of her role in delineating and shaping the family and social structure | |||
Συγγραφέας | Νίκας, Αναστάσιος | |||
Σύμβουλος διατριβής | Κωτσίδης Κωνσταντίνος | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Κελεσίδης Ευάγγελος |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 235 σ. : εικ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Ancient History | |||
Comparative View | ||||
E-Learning | ||||
Educational Content | ||||
Equality | ||||
Family | ||||
Gender Differences | ||||
Local History | ||||
School Supplementary Distance Education | ||||
Society | ||||
Woman | ||||
Έμφυλες Διαφορές | ||||
Αρχαία Ιστορία | ||||
Γυναίκα | ||||
Εκπαιδευτικό Υλικό | ||||
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση | ||||
Ισότητα | ||||
Κοινωνία | ||||
Οικογένεια | ||||
Συγκριτική Θεώρηση | ||||
Συμπληρωματική Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση | ||||
Τοπική Ιστορία | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2023-11-10 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 767 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
|