Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Τοπική ιστορία μέσω Moodle στη νηπιακή και πρώτη σχολική ηλικία  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000431850
Τίτλος Τοπική ιστορία μέσω Moodle στη νηπιακή και πρώτη σχολική ηλικία
Άλλος τίτλος Use Moodle platform for distance learning on the subject of local history in kindergarten and early elementary schoolchildren
Συγγραφέας Σταματάκη, Αναστασία
Σύμβουλος διατριβής Αμπαρτζάκη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Περίληψη Στην παρούσα εργασία μελετάται για πρώτη φορά η χρήση της πλατφόρμας Moodle στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση παιδιών νηπιακής και πρώτης σχολικής ηλικίας πάνω στο αντικείμενο της Τοπικής Ιστορίας. Η Έρευνα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, που διεξήχθη, περιείχε τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές μεθόδους συλλογής δεδομένων με σκοπό να μελετήσει αν και σε ποιο βαθμό μπορεί να χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα Moodle και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τους μικρούς μαθητές/ριες του νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου (Α΄ και Β΄), συνεισφέροντας στην κατανόηση της Τοπικής Ιστορίας και στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μικρό μαθητή/ρια με την ελάχιστη παρέμβαση των ενηλίκων. Συμμετείχαν είκοσι (20) παιδιά τα οποία παρακολούθησαν ένα ειδικά σχεδιασμένο διαδικτυακό μάθημα διερευνητικής μάθησης στηριγμένο στα παιδαγωγικά και ποιοτικά κριτήρια του VTT-Box, μέσης διάρκειας τριών εβδομάδων. Χρησιμοποιήθηκε πλήθος μέσων συλλογής δεδομένων, όπως ερωτηματολόγιο γονέων, φόρμες παρατήρησης, συνέντευξη παιδιών, ερωτηματολόγιο πρότερων γνώσεων, καταγραφές της πλατφόρμας, άμεση παρατήρηση και το ημερολόγιο του ερευνητή. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι οι μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας δύνανται να παρακολουθήσουν, να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να ολοκληρώσουν ένα διαδικτυακό μάθημα με ελάχιστη γονική μεσολάβηση. Κατάφεραν στο σύνολό τους να αποκτήσουν ή να βελτιώσουν τις ιστορικές τους γνώσεις και δεξιότητες. Το εποικοδομητικό, συνεργατικό μοντέλο μάθησης σε συνδυασμό με τα ελκυστικά στοιχεία που προσφέρουν οι υπολογιστές και τα ανοικτού τύπου περιβάλλοντα και λογισμικά λειτούργησε τροφοδοτικά για τους μικρούς μαθητές/ριες, οι οποίοι διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον τους και έμαθαν διασκεδάζοντας. Αναδείχθηκε επίσης ο σημαντικός ρόλος των γονέων για την κατάκτηση της αυτοαγωγής στις μικρές ηλικίες. Λέξεις-κλειδιά: ΤΠΕ, VTT-Box, Moodle, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Τοπική Ιστορία, Διερευνητική μάθηση, Προσχολική και Πρώτη σχολική ηλικία, Αυτοαγωγή
Φυσική περιγραφή 296 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance learning
Heutagogy
ICT
Inquiry-based learning
Local history
Moodle
Pre-school and school-age children
VTT-Box
Αυτοαγωγή
Διερευνητική μάθηση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία
ΤΠΕ
Τοπική ιστορία
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 368

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 76