Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση, αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για ενήλικες με θέμα : "Βιογραφίες γυναικών εκπαιδευτικών του Μεσοπολέμου : οι περιπτώσεις των Μυρσίνης Κλεάνθους-Παπαδημητρίου, Μαρίας Αμαριώτου και Ρόζας Ιμβριώτη"  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469631
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση, αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για ενήλικες με θέμα : "Βιογραφίες γυναικών εκπαιδευτικών του Μεσοπολέμου : οι περιπτώσεις των Μυρσίνης Κλεάνθους-Παπαδημητρίου, Μαρίας Αμαριώτου και Ρόζας Ιμβριώτη"
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of a comprehensive Distance Education intervention for adults, titled : "Biographies of women educators of the Interwar period: the cases of Myrsini Keanthous-Papadimitriou, Maria Amariotou and Rosa Imbrioti"
Συγγραφέας Παϊτάκη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κελεσίδης Ευάγγελος
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στον σχεδιασμό, στην υλοποίηση και στην αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για ενήλικες, με θέμα «Βιογραφίες γυναικών εκπαιδευτικών του Μεσοπολέμου: Οι περιπτώσεις των Μυρσίνης Κλεάνθους-Παπαδημητρίου, Μαρίας Αμαριώτου και Ρόζας Ιμβριώτη». Το εκπαιδευτικό υλικό (Ε.Υ.) δημιουργήθηκε κυρίως με το εργαλείο H5P και ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo, ακολουθώντας τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) και της Πολυμεσικής Μάθησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, το Ε.Υ. αξιολογήθηκε από ειδικούς στον τομέα της ΕξΑΕ και της Πολυμεσικής Μάθησης, οι οποίοι αποτίμησαν τα τεχνικά και παιδαγωγικά χαρακτηριστικά του υλικού και προσέφεραν θετικές κριτικές, με προτάσεις για βελτιώσεις. Στη δεύτερη φάση, το υλικό αποτιμήθηκε από τους τελικούς χρήστες, ενήλικες επιμορφούμενους, οι οποίοι αξιολόγησαν το περιεχόμενο και την εκπαιδευτική εμπειρία. Και στις δύο φάσεις έγινε χρήση της σκόπιμης δειγματοληψίας και δόθηκαν ερωτηματολόγια με κλειστού και ανοιχτού τύπου ερωτήσεις. Ακολουθήθηκε η ποιοτική ανάλυση δεδομένων. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι το Ε.Υ. δημιουργήθηκε με βάση τις αρχές της ΕξΑΕ και της Πολυμεσικής Μάθησης, ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικό, ικανοποιώντας τις ανάγκες των εκπαιδευομένων, η δομή, τα διαδραστικά στοιχεία και τα πολυμέσα συνέβαλαν στην ευκολία χρήσης και την κατανόηση του περιεχομένου, ενώ ειδικοί και επιμορφούμενοι αναγνώρισαν τη συνολική θετική επίδραση του υλικού στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συμπερασματικά, η εργασία αναδεικνύει τη σημαντική συμβολή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων και προσφέρει βάση για περαιτέρω έρευνα και βελτιώσεις.
Φυσική περιγραφή 128 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult Learning
Biographies of Women Educators
Distance Education
Interactive Educational Material
Multimedia Learning
Βιογραφίες γυναικών εκπαιδευτικών
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πολυμεσική Μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-12-11
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 1849

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7