
Αρχική
Συμβολή στη νοηματοδότηση και υιοθέτηση μαθηματικών εννοιών από του μαθητές και μαθήτριες της Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου : έρευνα-δράση με παρεμβάσεις στον μετασχηματισμό διδακτικού υλικού και διδασκαλίας
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000423819 | |||
Τίτλος | Συμβολή στη νοηματοδότηση και υιοθέτηση μαθηματικών εννοιών από του μαθητές και μαθήτριες της Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου : έρευνα-δράση με παρεμβάσεις στον μετασχηματισμό διδακτικού υλικού και διδασκαλίας | |||
Άλλος τίτλος | A contribution to the adoption and appointing meaning to mathematical notionsby pupils of 6th Grade : an action research of didactical- and curricular-transformative interventions | |||
Συγγραφέας | Βασιλειάδης, Αλέξανδρος | |||
Σύμβουλος διατριβής | Κατσαρού Ελένη | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Δεσλή Δέσποινα
Χρονάκη Άννα |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 197 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Critical Mathematics Education | |||
Curriculum Action-Research | ||||
Mathematics Education | ||||
Open-ended problems | ||||
Realistic Mathematics Education | ||||
Ανοικτά προβλήματα | ||||
Κριτική Μαθηματική Εκπαίδευση | ||||
Μαθηματική Εκπαίδευση | ||||
Προγραμματική Έρευνα-Δράση | ||||
Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2019-0717 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 346 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |