Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συμβολή στη νοηματοδότηση και υιοθέτηση μαθηματικών εννοιών από του μαθητές και μαθήτριες της Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου : έρευνα-δράση με παρεμβάσεις στον μετασχηματισμό διδακτικού υλικού και διδασκαλίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000423819
Τίτλος Συμβολή στη νοηματοδότηση και υιοθέτηση μαθηματικών εννοιών από του μαθητές και μαθήτριες της Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου : έρευνα-δράση με παρεμβάσεις στον μετασχηματισμό διδακτικού υλικού και διδασκαλίας
Άλλος τίτλος A contribution to the adoption and appointing meaning to mathematical notionsby pupils of 6th Grade : an action research of didactical- and curricular-transformative interventions
Συγγραφέας Βασιλειάδης, Αλέξανδρος
Σύμβουλος διατριβής Κατσαρού Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Δεσλή Δέσποινα
Χρονάκη Άννα
Περίληψη Στην εργασία προσπαθώ να αναδείξω το σημαντικό ρόλο των ΔΕΥΑ στη διαχείριση των υδάτων στη χώρα μας και να αποτυπώσω την εξάρτηση των οικονομιών, κοινωνιών και περιβαλλοντικών συστημάτων από το νερό, προβάλλοντας πάντα τα προβλήματα και τις ανεπάρκειες σε υδάτινους πόρους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, κάθε ενότητα της εργασίας είναι αποτυπωμένη υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
Φυσική περιγραφή 197 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Critical Mathematics Education
Curriculum Action-Research
Mathematics Education
Open-ended problems
Realistic Mathematics Education
Ανοικτά προβλήματα
Κριτική Μαθηματική Εκπαίδευση
Μαθηματική Εκπαίδευση
Προγραμματική Έρευνα-Δράση
Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2019-0717
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 346

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 62