Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξΑΕ στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για τη Στοματική Υγιεινή για μαθητές Δ΄ τάξης του Δημοτικού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441805
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξΑΕ στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για τη Στοματική Υγιεινή για μαθητές Δ΄ τάξης του Δημοτικού
Συγγραφέας Δασκαλάκη, Μαρία Γεωρ.
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Ιβρίντελη Μαρία
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Περίληψη Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μαθαίνει κανείς να φροντίζει για την υγεία του από πολύ μικρή ηλικία και το σχολείο μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο σε αυτό μέσω των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, τα οποία μπορούν να αξιοποιούν σύγχρονα διδακτικά εργαλεία και μεθοδολογίες, όπως αυτή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αποτίμηση ενός εξ αποστάσεως πολυμορφικού Ε.Υ. με τη μέθοδο της εξΑΕ, κατάλληλου να υποστηρίξει την υλοποίηση προγράμματος Στοματικής Υγιεινής σε μαθητές της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση προκειμένου να μελετηθούν ζητήματα σχετικά με τη δόμηση εκπαιδευτικού υλικού και τις προδιαγραφές που πρέπει αυτό να πληροί, αξιοποιώντας τη γνώση πάνω στις μεθόδους της εξΑΕ. Παράλληλα, δόθηκε έμφαση στην πολυμορφικότητα που προσφέρουν οι πολλαπλές, νέες και ευέλικτες εφαρμογές των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), η οποία οδηγεί στην ένταξη και αξιοποίησή μοντέλων και αρχών σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού. Στη βάση των παραπάνω, δημιουργήθηκε πολυμορφικό εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο κλήθηκαν να αποτιμήσουν 5 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εξετάστηκαν ζητήματα ευχρηστίας, πληρότητας, καταλληλότητας και ελκυστικότητας του υλικού, ώστε να διερευνηθούν πλήρως οι απόψεις τους. Η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη και για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου με τη χρήση του εξειδικευμένου λογισμικού ATLAS.ti. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι εκπαιδευτικοί συμφωνούν ότι το υλικό είναι επαρκές, γιατί καλύπτει τους παιδαγωγικούς στόχους που έχει θέσει, είναι ευέλικτο και πολυμεσικό, επιτρέπει την αλληλεπίδραση, παρέχει ανατροφοδότηση. Είναι εύχρηστο καθώς έχει ευδιάκριτα κουμπιά πλοήγησης, δίνει συμβουλές και επεξηγήσεις, βοηθάει στη διεπαφή χρήστη-υλικού και προωθεί την αυτονομία των εκπαιδευόμενων. Είναι ευπαρουσίαστο και σωστά δομημένο, επειδή έχει φιλικό περιβάλλον, κατανοητό περιεχόμενο και προσελκύει το ενδιαφέρον. Για τη βελτίωσή του προτάθηκε η προσθήκη μιας δραστηριότητας στο τέλος κάθε ενότητας που να έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και να εξετάζει συγκεντρωτικά την ύλη της συγκεκριμένης ενότητας.
Φυσική περιγραφή 137 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance education methodology
Health Education
Oral Hygiene
Polymorphic educational material
Αγωγή Υγείας
Μεθοδολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Πολυμορφικό εκπαιδευτικό υλικό
Στοματική Υγιεινή
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 305

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3