Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η αλληγορία του σπηλαίου της πλατωνικής «Πολιτείας» στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης : μία μελέτη περίπτωσης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453942
Τίτλος Η αλληγορία του σπηλαίου της πλατωνικής «Πολιτείας» στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης : μία μελέτη περίπτωσης
Άλλος τίτλος The allegory of the cave of the Pl. "Civility" in the context of Ex distance education : a case study
Συγγραφέας Τσακιρέλη, Άννα.
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Βιταλάκη Ελένη
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και αποτιμήθηκε εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και συγκεκριμένα της Αλληγορίας του Σπηλαίου της πλατωνικής «Πολιτείας» στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το υλικό απευθύνεται σε μαθητές ΄Γ λυκείου, οι οποίοι εξετάζονται στην ενότητα αυτή σε πανελλήνιο επίπεδο για την είσοδό τους στο πανεπιστήμιο. Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού αξιοποιήθηκε η μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αλλά και θεωρίες, αρχές και μοντέλα σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν προταθεί από θεωρητικούς του πεδίου, μεταξύ των οποίων το μοντέλο West- Λιοναράκης, η Γνωστική θεωρία Πολυμεσικής μάθησης του Mayer και το συνομιλιακό μοντέλο της Laurillard. Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε στο λογισμικό H5P και ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα με δείγμα 3 ειδικούς στην ΕξΑΕ, 4 εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης– φιλολόγους και 13 μαθητές ΄Γ λυκείου ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών. Τα μέσα συλλογής δεδομένων αποτέλεσαν ερωτηματολόγια με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, ένα για κάθε ομάδα συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το Ε.Υ. είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο και βιβλιογραφικά πλαισιωμένο, παρουσιάζει το γνωστικό αντικείμενο απλά και κατανοητά, είναι διαδραστικό και αλληλεπιδραστικό, στηρίζει τον εκπαιδευόμενο στη μελέτη του και τον καθοδηγεί στην αυτό-μάθηση, είναι εύχρηστο, ενδιαφέρον και πρωτότυπο, ανατροφοδοτεί συνεχώς τον εκπαιδευόμενο, του δίνει τη δυνατότητα της αυτό-αξιολόγησης, εμπεριέχει τον σκοπό και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, στα οποία ανταποκρίνεται και είναι συνεπές ως προς τη θεωρία της πολυμεσικής μάθησης.
Φυσική περιγραφή 303 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Ancient Greek
Assessment
Distance education
ICT
Interactive educational materia
Plato
Αποτίμηση
Αρχαία Ελληνικά
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πλάτωνας
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-22
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 406

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 53