
Αρχική
Η μορφολογική επίγνωση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη Β' τάξη του Δημοτικού Σχολείου
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000399105 | |||
http:// | ||||
Τίτλος | Η μορφολογική επίγνωση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη Β' τάξη του Δημοτικού Σχολείου | |||
Άλλος τίτλος | Morphological awareness of children with learning disabilities at second grade | |||
Συγγραφέας | Αχλαδιανάκη, Μαρία | |||
Σύμβουλος διατριβής | Γ. Ι. Μανωλίτσης | |||
Φυσική περιγραφή | 161 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Learning disabilities | |||
Morphological awareness | ||||
Phonological awareness | ||||
Reading level watched design | ||||
Reading skills | ||||
Spelling development | ||||
Ανάπτυξη ορθογραφίας | ||||
Αναγνωστικές ικανότητες | ||||
Μαθησιακές δυσκολίες | ||||
Μορφολογική επίγνωση | ||||
Σχέδιο αντιστοίχισης εξισωμένων μονάδων ως προς την ανάγνωση | ||||
Φωνολογική επίγνωση | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2014 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 344 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |