Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση, αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοσο τη ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε μαθητές Γ' δημοτικού : η περίπτωση της Κνωσού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441787
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση, αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοσο τη ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε μαθητές Γ' δημοτικού : η περίπτωση της Κνωσού
Άλλος τίτλος The design, implementation, evaluation of educational material using the methodology of distance education to teach local history in primary education, to students of third grade : the case of Knossos
Συγγραφέας Ροκάκη, Αικατερίνη
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και αποτιμήθηκε εκπαιδευτικό υλικό με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, το υλικό παρουσιάζει την Κνωσό και απευθύνεται σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού. Ο σκοπός του εκπαιδευτικού υλικού είναι διττός, αφενός να παρουσιάσει την Ιστορία της Κνωσού πολυμορφικά αξιοποιώντας παιδαγωγικά τις ΤΠΕ και αφετέρου με την χρήση χωροευαίσθητων διαδραστικών εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στο πεδίο για εκμάθηση της Ιστορίας βιωματικά με κινητές συσκευές. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα με δείγμα 5 μαθητές Γ΄ Δημοτικού, 5 δασκάλους και έναν κριτικό φίλο (επίσης δασκάλα) διερευνώντας τις απόψεις τους για το εκπαιδευτικό υλικό και για το παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας που δημιουργήθηκε. Η αποτίμηση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων ανοιχτού τύπου τα οποία επεξεργάστηκαν με το λογισμικό Atlas-ti. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο, συμβάλλει στην απλή και κατανοητή παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου, είναι εύχρηστο και υποστηρίζει τον εκπαιδευόμενο στη μελέτη του. Ακόμη, το Ε.Υ. υποστηρίζει την αλληλεπίδραση με τον εκπαιδευόμενο στη μελέτη του, παρέχει δυνατότητα αυτοαξιολόγησης, περιέχει τον σκοπό και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης. Τέλος, η έρευνα κατέδειξε ότι το χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας είναι εύκολο και χρήσιμο ως εργαλείο μάθησης της τοπικής Ιστορίας.
Φυσική περιγραφή 2 Τ. (525 σ.) ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented reality
Distance education
ICT
Local history
Location-based interactive applications
ΕξΑΕ
Επαυξημένη πραγματικότητα
ΤΠΕ
Τοπική Ιστορία
Χωρο-ευαίσθητες διαδραστικές εφαρμογές
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 388

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 11