Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού σε μαθητές δημοτικού σχολείου με τη μέθοδο της συμπληρωματικής ΕξΑΕ με τίτλο : "ο Πυρομάχος σε ξεναγεί στον πράσινο κόσμο του" : η περίπτωση των δασικών πυρκαγιών  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448760
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού σε μαθητές δημοτικού σχολείου με τη μέθοδο της συμπληρωματικής ΕξΑΕ με τίτλο : "ο Πυρομάχος σε ξεναγεί στον πράσινο κόσμο του" : η περίπτωση των δασικών πυρκαγιών
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of distant learning educational material based on the methodology of distant learning named "Pyromachos guides you to his green world": the phenomenon of forest fires
Συγγραφέας Θεοφάνους, Είρηνη
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Ιερωνυμάκης Ιωάννης
Περίληψη Η παρούσα εργασία εξετάζει το θέμα των δασικών πυρκαγιών με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών και της Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, το ερευνητικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη διερεύνηση της αξίας του δάσους και της σημασίας πρόληψης αλλά και αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών. Επομένως, σκοπός της εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με θέμα τις δασικές πυρκαγιές. Για την διεξαγωγή της ερευνητικής παρέμβασης και την επίτευξη του ερευνητικού σκοπού, σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό, με τίτλο «Δασικές πυρκαγιές: πρόληψη και αντιμετώπιση», βασισμένο σε παιδαγωγικές αρχές και αρχές σχεδιασμού των πολυμεσικών περιβαλλόντων μάθησης, στα πλαίσια της φιλοσοφίας της Συνδυαστικής Μάθησης και των δυνατοτήτων της Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αυτό που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι η συγκεκριμένη έρευνα είναι καινοτόμα, καθώς αποσκοπεί να διδάξει, να προβληματίσει και να ευαισθητοποιήσει μαθητές σχετικά με τις δασικές πυρκαγιές, πράγμα που δεν έχει διερευνηθεί αρκετά και δεν υπάρχουν σχετικά ερευνητικά πορίσματα που να σχετίζονται με την εκπαίδευση στη σύγχρονη βιβλιογραφία. Επομένως, η παρούσα έρευνα πιθανόν να αποτελέσει πεδίο έναρξης παρόμοιων σχετικών ερευνών. Το εκπαιδευτικό υλικό απευθύνεται σε μαθητές Δ’ δημοτικού και αξιολογείται τόσο από τους ίδιους όσο και από κριτικούς φίλους που ορίστηκαν από την ερευνήτρια. Η ερευνητική παρέμβαση που σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο του νομού Ρεθύμνου στα πλαίσια του μαθήματος «Εργαστήρια δεξιοτήτων» και πραγματοποιήθηκε σε 5 διδακτικές ώρες περίπου μέσα σ’έναν μήνα, τον Δεκέμβριο του 2021. Τα ευρήματα της έρευνας υποστήριξαν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας στρατηγικών διαχείρισης, σωστής συμπεριφοράς και πρόληψης δασικών πυρκαγιών μέσω της αξιοποίησης του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως γνωστικό εργαλείο. Επιπλέον, το εκπαιδευτικό λογισμικό που δημιουργήθηκε κρίθηκε κατάλληλο και αποτελεσματικό για να επιτευχθούν οι ερευνητικοί στόχοι.
Φυσική περιγραφή 137 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Learning
Enviromental studies
Forest fires
Life Skills workshops
West-Lionarakis model
Δασικές πυρκαγιές
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Εργαστήρια δεξιοτήτων
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 240

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4