Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχέση σχολείου-οικογένειας και οι εκπαιδευτικές ανισότητες : απόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών / Καρδερίνη Αφροδίτη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000470967
Τίτλος Σχέση σχολείου-οικογένειας και οι εκπαιδευτικές ανισότητες : απόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών / Καρδερίνη Αφροδίτη.
Συγγραφέας Καρδερίνη, Αφροδίτη
Σύμβουλος διατριβής Ελευθεράκης Θεόδωρος
Περίληψη Η εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ σχολείου και οικογένειας και τη σημασία της στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πορείας των παιδιών. Αρχικά, παρουσιάζονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης και της κοινωνικοποίησης, δίνοντας έμφαση στους πρωτογενείς φορείς, όπως η οικογένεια και το σχολείο. Στη συνέχεια, η συμβολή της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων, καθώς και τα οφέλη για το παιδί, που προκύπτουν μέσα από την σχέση των δύο αυτών φορέων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις εκπαιδευτικές ανισότητες που απορρέουν από κοινωνικοοικονομικούς, πολιτισμικούς και γεωγραφικούς παράγοντες. Μέσα από τη μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας και την ανάλυση των συνεντεύξεων εκπαιδευτικών, αναδεικνύονται οι απόψεις τους σχετικά με τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας και οι πρακτικές που εφαρμόζονται. Τέλος, η εργασία προτείνει στρατηγικές για την ενίσχυση της συνεργασίας αυτής και τη μείωση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, συμβάλλοντας σε ένα πιο δίκαιο και υποστηρικτικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Φυσική περιγραφή 167 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Collaboration
Educational inequalities
Family
School
Εκπαιδευτικές ανισότητες
Οικογένεια
Συνεργασία
Σχολείο
Ημερομηνία έκδοσης 2025.
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας
Εμφανίσεις 4670

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3