Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Οι επιπτώσεις του εγκλεισμού λόγω της πανδημίας COVID-19 στην ψυχική υγεία των εφήβων και οι απόψεις τους για την τηλεκπαίδευση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469771
Τίτλος Οι επιπτώσεις του εγκλεισμού λόγω της πανδημίας COVID-19 στην ψυχική υγεία των εφήβων και οι απόψεις τους για την τηλεκπαίδευση
Άλλος τίτλος The effects of quarantine due to the COVID-19 pandemic on adolescent mental health and their views on distance learning
Συγγραφέας Καλογεροπούλου, Βασιλική
Σύμβουλος διατριβής Μαρκοδημητράκη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Κορνηλάκη Αικατερίνη
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Περίληψη Η πανδημία Covid-19 αποτέλεσε μία σημαντική πρόκληση για την παγκόσμια κοινότητα που, εξαιτίας των απαραίτητων μέτρων πρόληψης εξάπλωσής της, επέφερε σημαντικές αλλαγές σε τομείς όπως η υγεία, η οικονομία, αλλά και η παιδεία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης έφηβων μαθητών από την τηλεκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας και της σχέσης του επιπέδου ικανοποίησης με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες και την αυτοεκτίμηση. Η μελέτη ήταν συγχρονικού σχεδιασμού και για τη διερεύνηση των υπό μελέτη μεταβλητών χρησιμοποιήθηκε το Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών (SDQ), η Κλίμακα Αυτοεκτίμησης Rosenberg και ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των αντιλήψεων για την τηλεκπαίδευση που κατασκευάστηκε για την εξυπηρέτηση του ερευνητικού σκοπού. Συλλέχθηκαν δεδομένα από ένα δείγμα 100 μαθητών ηλικίας 15 ετών, με τα κορίτσια να αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής (66%) . Τα αποτελέσματα έδειξαν μέτρια επίπεδα συναισθηματικών δυσκολιών και υψηλής αυτοεκτίμησης, ενώ η πλειοψηφία (42%) ήταν δυσαρεστημένη από την τηλεκπαίδευση, 72% δυσκολευόταν στην κατανόηση του μαθήματος, και 52% βίωνε έντονα το αίσθημα της μοναξιάς. Βρέθηκε σημαντική συσχέτιση μεταξύ υπερκινητικότητας και αρνητικών αντιλήψεων για την τηλεκπαίδευση (r = 0.299, p < 0,002). Η αυτοεκτίμηση έπαιξε επίσης κρίσιμο ρόλο, καθώς οι μαθητές με χαμηλότερη αυτοεκτίμηση (μέση βαθμολογία = 18,4, Τ.Α. = 4,6) είχαν περισσότερες αρνητικές απόψεις για την τηλεκπαίδευση, χωρίς το εύρημα να είναι στατιστικά σημαντικό (r = - 0,807, p = 0,392). Η παρούσα μελέτη, παρά τους μεθοδολογικούς περιορισμούς που ενείχε, υπογράμμισε την ανάγκη σχεδιασμού παρεμβατικών προγραμμάτων με σκοπό την ενίσχυση της εμπειρίας της τηλεκπαίδευσης και της υποστήριξης της ψυχικής υγείας των μαθητών.
Φυσική περιγραφή 90 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adolescence
Behavioral difficulties
Cross-sectional study
Distance learning
Emotional difficulties
Self-esteem
Αυτοεκτίμηση
Εφηβεία
Συγχρονική μελέτη
Συμπεριφορικές δυσκολίες
Συναισθηματικές δυσκολίες
Τηλεκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-10-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 127

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 65