Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Οι διδακτικές πρακτικές και οι διδακτικές πεποιθήσεις των παιδαγωγών για την ενίσχυση ανάδυσης δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000371242
Τίτλος Οι διδακτικές πρακτικές και οι διδακτικές πεποιθήσεις των παιδαγωγών για την ενίσχυση ανάδυσης δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής
Συγγραφέας Φασουλάκη, Μελίνα
Σύμβουλος διατριβής Γ. Μανωλίτσης
Περίληψη Με την παρούσα εργασία τοποθετούμε κι εμείς ένα μικρό λιθαράκι στον ερευνητικό χώρο για τον αναδυόμενο γραμματισμό. Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να ερευνήσουμε τις διδακτικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι παιδαγωγοί για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής. Πραγματοποιήσαμε την έρευνα αυτή διότι είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις πρακτικές και τις πεποιθήσεις των Ελλήνων παιδαγωγών καθώς και αν επηρεάζουν την ανάπτυξη του γραμματισμού, μιας και δεν υπάρχουν πολλές έρευνες στον Ελλάδικό χώρο που να το έχουν μελετήσει. Από την ερευνητική πλευρά της εργασίας, δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο με ρωτήσεις βασιζόμενες τόσο στις έννοιες όσο και στις πρακτικές που χρησιμοποιεί ο εκάστοτε παιδαγωγός για να υποβοηθήσει να βγουν στο φως οι δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής κάθε παιδιού.
Φυσική περιγραφή 58 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 149

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 93