
Αρχική
Καλλιεργώντας την κριτική γλωσσική επίγνωση μαθητών/τριων Στ' τάξης δημοτικού σχολείου : μια έρευνα-δράση
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000431936 | |||
Τίτλος | Καλλιεργώντας την κριτική γλωσσική επίγνωση μαθητών/τριων Στ' τάξης δημοτικού σχολείου : μια έρευνα-δράση | |||
Άλλος τίτλος | Raising critical language awareness of 6th grade student's in primary school : an action research | |||
Συγγραφέας | Βασιλειάδου, Κατερίνα | |||
Σύμβουλος διατριβής | Κατσαρού Ελένη | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Τσιώλης Γιώργος
Τσαντηρόπουλος Άρης |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 282 σ. : εικ., πανομ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Action-research | |||
Critical language awareness | ||||
Critical literacy | ||||
Grounded theory | ||||
Έρευνα-δράση | ||||
Εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία | ||||
Κριτική γλωσσική επίγνωση | ||||
Κριτικός γραμματισμός | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2020 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 750 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |