Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Καλλιεργώντας την κριτική γλωσσική επίγνωση μαθητών/τριων Στ' τάξης δημοτικού σχολείου : μια έρευνα-δράση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000431936
Τίτλος Καλλιεργώντας την κριτική γλωσσική επίγνωση μαθητών/τριων Στ' τάξης δημοτικού σχολείου : μια έρευνα-δράση
Άλλος τίτλος Raising critical language awareness of 6th grade student's in primary school : an action research
Συγγραφέας Βασιλειάδου, Κατερίνα
Σύμβουλος διατριβής Κατσαρού Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Τσιώλης Γιώργος
Τσαντηρόπουλος Άρης
Περίληψη Η παρούσα εργασία αφορά μία έρευνα δράση που διενεργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας σε μαθητές Στ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου. Συγκεκριμένα διερευνά διαδικασίες και αποτελέσματα μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης με σκοπό την καλλιέργεια της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης των μαθητών. Η εκπαιδευτική παρέμβαση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σύμφωνα με βασικές θεωρητικές αρχές της διδασκαλίας του Κριτικού Γραμματισμού. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τη μέθοδο της Εμπειρικά Θεμελιωμένης Θεωρίας. Τα ευρήματα της ανάλυσης ανέδειξαν ένα θεωρητικό μοντέλο το οποίο περιγράφει τις διαδικασίες της παρέμβασης, τους παράγοντες που επέδρασαν στην πραγματοποίησή της και τις νοηματοδοτήσεις που αναδύθηκαν από τους συμμετέχοντες-ουσες καθ’ όλη τη διάρκειά της.
Φυσική περιγραφή 282 σ. : εικ., πανομ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Action-research
Critical language awareness
Critical literacy
Grounded theory
Έρευνα-δράση
Εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία
Κριτική γλωσσική επίγνωση
Κριτικός γραμματισμός
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 35

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7