Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως συμπληρωματική διδασκαλία σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο σε μαθητές προσχολικής ηλικίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453813
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως συμπληρωματική διδασκαλία σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο σε μαθητές προσχολικής ηλικίας
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material for the distance supplemental teaching of Internet safety for preschoolers
Συγγραφέας Παρταλά, Δέσποινα
Σύμβουλος διατριβής Φιλιππούσης Γεώργιος
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Βιταλάκη Ελένη
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για τη συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της ασφάλειας στο διαδίκτυο, η υλοποίηση και η αποτίμηση του. Το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και το περιεχόμενο του δε, βασίστηκε σε προϋπάρχουσες διαδικτυακές ή έντυπες πηγές, αλλά αποτελεί πρωτογενή σύνθεση. Σε πρώτο στάδιο, πραγματοποιήθηκε σχολαστική μελέτη των βασικών θεωριών μάθησης, ώστε να καθοριστεί το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο στηρίχθηκε ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου υλικού και αξιοποιήθηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού για εξ αποστάσεως διδασκαλία που έχουν προταθεί από τους θεωρητικούς του πεδίου, όπως η Γνωστική Θεωρία Πολυμεσικής Μάθησης του Mayer και το μοντέλο West - Λιοναράκης. Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε στο εργαλείο δημιουργίας ψηφιακού υλικού H5P και στη συνέχεια ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo. Η αποτίμηση του έγινε με τη μέθοδο της ποιοτικής έρευνας από τρεις κριτικούς αναγνώστες ειδικούς στην ΕξΑΕ και επτά μαθητές προσχολικής ηλικίας. Χρησιμοποιήθηκαν δύο μέσα συλλογής δεδομένων, ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ανοικτού τύπου για την ομάδα των ειδικών και πραγματοποίηση ατομικής συνέντευξης για τους μαθητές του νηπιαγωγείου. Από τα αποτελέσματα που προέκυψαν τεκμηριώνεται βιβλιογραφικά η επιστημονική συνοχή του εκπαιδευτικού υλικού και η προσαρμοσμένη στα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου. Επιβεβαιώνεται ότι ανταποκρίνεται στη θεωρία της πολυμεσικής μάθησης, ικανοποιεί το σκοπό και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα που είχαν οριστεί κατά το σχεδιασμό του και ενισχύει την αυτονομία των μαθητών στη μελέτη με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο.
Φυσική περιγραφή 225 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Assessment
Distance education
ICT
Interactive educational material
Internet safety
Preschool children
Αποτίμηση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Προσχολική ηλικία
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 388

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 25