Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διδακτικής παρέμβασης με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) για τη διδασκαλία της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο σε μαθητές δημοτικού σχολείου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441780
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διδακτικής παρέμβασης με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) για τη διδασκαλία της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο σε μαθητές δημοτικού σχολείου
Συγγραφέας Σταματούκου, Μαριάνα
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση μιας διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο σε μαθητές δημοτικού σχολείου με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ) μέσω του ερευνητικού προγράμματος «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2020», του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.) του Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης. Το 3/Θ Δημοτικό Σχολείο Αγίου Λουκά Αλιβερίου, από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάιο του σχολικού έτους 2019-2020 συμμετείχε στις διαδραστικές τηλεδιασκέψεις του προγράμματος. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 8 μαθητές της Ε' και Στ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου και η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2020. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διδακτικής παρέμβασης έχει σαν στόχο να διερευνήσει κατά πόσο οι μαθητές γνωρίζουν για την ασφαλή χρήση και τους κινδύνους του διαδικτύου. Σχετικά με τη μεθοδολογία της έρευνας, επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση καθώς πρόκειται για έρευνα δράσης και το ερευνητικό εργαλείο αποτέλεσαν τα ερωτηματολόγια των μαθητών πριν την έναρξη του προγράμματος και μετά την ολοκλήρωσή του. Στη συνέχεια ακολούθησε επεξεργασία των δεδομένων μέσω της ανάλυσης περιεχομένου και εξαγωγή των αποτελεσμάτων. Από τη συζήτηση των ερευνητικών ερωτημάτων, φαίνεται ότι η αξιοποίηση της ΔΤ, με την προτεινόμενη μεθοδολογία μπορεί να εφαρμοστεί με επιτυχία σε μαθητές και να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο οικοδόμησης της γνώσης. Ιδιαίτερα οι μαθητές που μορφώνονται σε ένα κοινωνικά περιορισμένο με μειωμένα ερεθίσματα σχολικό περιβάλλον όπως το ολιγοθέσιο σχολείο, αναπτύσσουν δεξιότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης και δημιουργικής έκφρασης διαφορετικές από αυτές που γνώριζαν μέχρι τώρα.
Φυσική περιγραφή 107 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Interactive teleconferencing
Internet risks
Internet safety
Multigrade school
School distance learning
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Διαδραστική τηλεδιάσκεψη
Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Ολιγοθέσιο σχολείο
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 337

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7