Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ανάπτυξη και αξιολόγηση ψηφιακού διδακτικού υλικού για την Κλιματική Αλλαγή με βάση αρχές Μικτής Μάθησης / Μποτζάκη Ελένη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000470401
Τίτλος Ανάπτυξη και αξιολόγηση ψηφιακού διδακτικού υλικού για την Κλιματική Αλλαγή με βάση αρχές Μικτής Μάθησης / Μποτζάκη Ελένη.
Άλλος τίτλος Development and evaluation of digital teaching materials for Climate Change based on Blended Learning principles
Συγγραφέας Μποτζάκη, Ελένη
Σύμβουλος διατριβής Σταύρου Δημήτρης
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Περίληψη Οι πρόσφατες εξελίξεις ανέδειξαν την αναγκαιότητα διεξαγωγής εξ αποστάσεως μαθημάτων. Ιδιαίτερη πρόκληση αποτελεί η ψηφιοποίηση διεπιστημονικών STEM αντικειμένων, όπως η Κλιματική Αλλαγή και η ένταξή τους σε ένα πλαίσιο Μικτής Μάθησης (Blended Learning), η οποία συνδυάζει δια ζώσης και διαδικτυακές δραστηριότητες σε μια διδασκαλία. Στην παρούσα εργασία λοιπόν, παρουσιάζονται η ψηφιοποίηση και η ανάπτυξη ενοτήτων Κλιματικής Αλλαγής με βάση αρχές Μικτής Μάθησης, καθώς και οι απόψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών του Π.Τ.Δ.Ε. και εν ενεργεία εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δυνατότητα αξιοποίησής τους σε σχολική τάξη. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι αυτό που απασχολεί περισσότερο και τις δύο ομάδες, είναι ο σωστός σχεδιασμός και η υλοποίηση των ασύγχρονων κομματιών της διδασκαλίας, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν μια διδασκαλία σε πολλαπλά επίπεδα.
Φυσική περιγραφή 119 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Blended Learning
Climate Change
Distance Education
New Technologies
Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
Κλιματική Αλλαγή
Μικτή Μάθηση
Νέες Τεχνολογίες
Ημερομηνία έκδοσης 2022-06-24
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 153

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 65