
Αρχική
Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000385089 | |||
Τίτλος | Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο | |||
Άλλος τίτλος | Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level | |||
Συγγραφέας | Βασαρμίδου, Δέσποινα | |||
Σύμβουλος διατριβής | Ι. Σπαντιδάκης | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Ε. Βασιλάκη | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Ε. Σκούρτου | |||
Φυσική περιγραφή | xxvi, 624 σ. : πίν. (μερ. έγχρ.), έγχρ. διαγρ/τα, πανομ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Argumentative text/writing | |||
Metacognitive knowledge-skills | ||||
Multiple Intelligence Theory | ||||
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing | ||||
Writing self-image | ||||
Writing skills | ||||
Επιχειρηματολογική γραφή | ||||
Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης | ||||
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου | ||||
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες | ||||
Συγγραφικές δεξιότητες | ||||
Συγγραφική αυτο-εικόνα | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2014 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές | |||
Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές | ||||
Εμφανίσεις | 680 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |