Home Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο
Results - Details
|
||||
Identifier | 000385089 | |||
Title | Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο | |||
Alternative Title | Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level | |||
Author | Βασαρμίδου, Δέσποινα | |||
Thesis advisor | Ι. Σπαντιδάκης | |||
Reviewer | Ε. Βασιλάκη | |||
Reviewer | Ε. Σκούρτου | |||
Language | Greek | |||
Subject | Argumentative text/writing | |||
Metacognitive knowledge-skills | ||||
Multiple Intelligence Theory | ||||
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing | ||||
Writing self-image | ||||
Writing skills | ||||
Επιχειρηματολογική γραφή | ||||
Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης | ||||
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου | ||||
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες | ||||
Συγγραφικές δεξιότητες | ||||
Συγγραφική αυτο-εικόνα | ||||
Issue date | 2014 | |||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Primary education--Doctoral theses | |||
Type of Work--Doctoral theses | ||||
Views | 644 |
Digital Documents | |
---|---|
Download document |