Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και υποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία των Φυσικών σε μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του Δημοτικού : η θεματική ενότητα : "Κυκλοφορικό σύστημα"  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453928
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και υποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία των Φυσικών σε μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του Δημοτικού : η θεματική ενότητα : "Κυκλοφορικό σύστημα"
Άλλος τίτλος The design, implementation and evaluation of interactive educational material using the distance learning method for the subject of Physics in the 6th grade of primary school. The unit : "Circulation system"
Συγγραφέας Μπεμπή, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Μανταδάκης Ευάγγελος
Περίληψη Στα πλαίσια της συγκεκριμένης ΔΕ σχεδιάστηκε και αποτιμήθηκε διαδραστικό Ε/Υ για το μάθημα των Φυσικών της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού και συγκεκριμένα για την ενότητα «Κυκλοφορικό σύστημα». Το Ε/Υ δημιουργήθηκε με βάση τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τις αρχές της Πολυμεσικής μάθησης του Mayer, τις θεωρίες μάθησης καθώς και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) και το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ). Σκοπός της είναι η συμπληρωματική χρήση του Ε/Υ στη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας, αποτελώντας χρήσιμο εργαλείο για τον εκπαιδευτικό και βοηθώντας τους μαθητές στην πληρέστερη κατανόηση του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου. Αρχικά, γίνεται ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου, στο οποίο στηρίχτηκε η δημιουργία του Ε/Υ αλλά και η έρευνα, αφού πρώτα προηγήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση. Στη συνέχεια, γίνεται παρουσίαση των 3 Διδακτικών Ενοτήτων από τις οποίες αποτελείται το Ε/Υ και στο τέλος λαμβάνει χώρα η ερευνητική αποτίμηση του περιεχομένου του. Η αξιολόγησή του γίνεται με τη μεθοδολογία ποιοτικής έρευνας και συγκεκριμένα με τη χρήση 2 ερωτηματολογίων ανοιχτών ερωτήσεων στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας. Με αυτό τον τρόπο προέκυψαν συμπεράσματα για την επάρκεια, την ευχρηστία και τη δομή του Ε/Υ αλλά και για τη σχέση της διδακτικής των Φυσικών Επιστημών με τις Τ.Π.Ε και την ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 146 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Circulatory system
Distance Learning Education
Evaluation
IT
Qualitative Research
Theory of Multimedia Learning
Αξιολόγηση
Κυκλοφορικό σύστημα
Ποιοτική έρευνα
Πολυμορφικό Ε/Υ
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Τ.Π.Ε
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 331

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 83