Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στο δημοτικό σχολείο με θέμα "Το ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου"  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448914
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στο δημοτικό σχολείο με θέμα "Το ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου"
Άλλος τίτλος Design, development & evaluation of interactive educational material according to distance's education principles and methodology for the teaching of local history in the primary school on "The holocaust of the Arkadi Monastery"
Συγγραφέας Τσιριπίδης, Ιωάννης
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας δημιουργήθηκε διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό βασιζόμενο στις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σκοπός της εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας της περιοχής του Ρεθύμνου σε μαθητές Δημοτικού σχολείου με θέμα: «Το ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου». Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού υλικού είναι πρωτότυπο και αποτέλεσμα έρευνας. Για τον σχεδιασμό του λήφθηκαν υπόψη οι αρχές δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού της ΕξΑΕ, όπως διατυπώθηκαν από τους κυριότερους θεωρητικούς εκπρόσωπους του πεδίου. Επιπλέον, αξιοποιήθηκε το ψηφιακό εργαλείο H5p και η ηλεκτρονική πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διενεργήθηκαν δύο ξεχωριστές έρευνες. Η πρώτη διεξήχθη σε ειδικούς της ΕξΑΕ, οι οποίοι αποτίμησαν εάν το διαδραστικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και εάν πληροί τις προϋποθέσεις της Πολυμεσικής μάθησης. Η δεύτερη έρευνα διερευνούσε τις απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με το εάν το εκπαιδευτικό υλικό είναι κατάλληλο και επαρκές, ώστε να αξιοποιηθεί ως διδακτικό περιεχόμενο για τη συμπληρωματική διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στο Δημοτικό σχολείο. Οι δύο έρευνες ήταν ποιοτικές με σκόπιμη δειγματοληψία, τα μέσα συλλογής δεδομένων ήταν δομημένα ερωτηματολόγια που αποτελούνταν κυρίως από ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ, τηρεί τις αρχές της Πολυμεσικής μάθησης, ενώ είναι κατάλληλο ώστε να χρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Φυσική περιγραφή 186 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education Methodology
Interactive Educational Material
Local History
Primary school
School Distance Education
The holocaust of the Arkadi Monastery
e-Learning
Δημοτικό σχολείο
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Ηλεκτρονική μάθηση
Μεθοδολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Το ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου
Τοπική Ιστορία
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 232

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0