Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχολική εξ αποστάσεως Εκπαίδευση : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση πολυμεσικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, για την κοινωνική ευαισθητοποίηση παιδιών Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού, απέναντι στα άτομα με αναπηρία / Ζευγαδάκη Ευαγγελία.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464681
Τίτλος Σχολική εξ αποστάσεως Εκπαίδευση : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση πολυμεσικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, για την κοινωνική ευαισθητοποίηση παιδιών Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού, απέναντι στα άτομα με αναπηρία / Ζευγαδάκη Ευαγγελία.
Συγγραφέας Ζευγαδάκη, Ευαγγελία
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία, διερευνά τη δυνατότητα ευαισθητοποίησης παιδιών δημοτικού απέναντι σε θέματα αναπηρίας, με τη χρήση παιδαγωγικού υλικού, βασισμένο στις αρχές της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Στόχος ήταν η σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης στο πλαίσιο της συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ, χρησιμοποιώντας διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό για την ενημέρωση παιδιών ως προς θέματα που σχετίζονται με τέσσερις βασικές κατηγορίες αναπηριών: την τύφλωση, την κώφωση, την κινητική αναπηρία και τον αυτισμό. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του παιδαγωγικού υλικού, βασίστηκε σε θεωρητικές προσεγγίσεις και αρχές της ΕξΑΕ, όπως αυτές αποτυπώνονται στις θεωρίες του Mayer, του Λιοναράκη και άλλων ειδικών. Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε με τη χρήση των εργαλειών του H5P και ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α. Για την αποτίμηση του, ως προς τις αρχές της ΕξΑΕ, πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, στην οποία συμμετείχαν συμφοιτητές της ερευνήτριας στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ως ειδήμονες, και η συλλογή πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου ανοιχτών ερωτήσεων. Έπειτα αξιολογήθηκε από μαθητές Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού, όπου πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, με τη χρήση δύο ερωτηματολογίων κλειστών ερωτήσεων, τα οποία χορηγήθηκαν πριν και μετά την επαφή των παιδιών με το εν λόγω υλικό. Η ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων, έδειξε την ικανοποιητική εφαρμογή των αρχών που διέπουν την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, όπως επίσης και την επιτυχημένη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών που συμμετείχαν στην έρευνα, απέναντι σε θέματα αναπηρίας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι βασικές εννοιολογικές αρχές της παρούσας εργασίας. Παρατίθενται η ταξινομία των West-Λιοναράκη, και οι βασικές αρχές της ΕξΑΕ όπως αποδόθηκαν από τον Holmberg, από τον Mayer και από την Mena. Έπειτα περιγράφονται οι έννοιες της αναπηρίας και της κοινωνικής ευασιθητοποίησης, όπως επίσης και ο ρόλος του σχολείου σε δεξιότητες ζωής, βάσει του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει την βιβλιογραφική ανασκόπηση για το πεδίο που αφορά στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπως αυτά αποτυπώθηκαν κατά την Laurillard, τους Mayes και Fowler και την Salmon. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία εφαρμογής των δύο ερευνών και της ανάπτυξης του παιδαγωγικού υλικού. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων και των δύο ερευνών. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή των συμπερασμάτων της έρευνας, η πιθανή συνεισφορά της στην επιστημονική κοινότητα και προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Ακολουθούν η Βιβλιογραφία και τα Παραρτήματα.
Φυσική περιγραφή 105 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Awareness
Distance Education
E-learning
People with disabilities
School Distance Education
Άτομα με Αναπηρία
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ευαισθητοποίηση
Σχολική ΕΞ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία διάθεσης 2024-03-09
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 9

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0