Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη συμπληρωματική σχολική ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση : μια εφαρμογή στην Ονιθέ Γουλεδιανών Ρεθύμνου / Βιδιαδάκη Αθηνά.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464638
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη συμπληρωματική σχολική ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση : μια εφαρμογή στην Ονιθέ Γουλεδιανών Ρεθύμνου / Βιδιαδάκη Αθηνά.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of digital educational material according to the methology of distance learning and augmented reality applications for the supplementary school distance education at teaching Local History and expecially for the case "Onithe Gouledianon at Rethymnon Crete"
Συγγραφέας Βιδιαδάκη, Αθηνά
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της Τοπικής Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το ψηφιακό αυτό εκπαιδευτικό υλικό εκπονήθηκε για τη συμπληρωματική σχολική ΕξΑΕ για το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, το πολυμορφικό εκπαιδευτικό υλικό σχεδιάστηκε για τη γνωριμία με την ιστορία της Ονιθές Γουλεδιανών στο Ρέθυμνο, όπου η αρχαιολογική έρευνα έχει φέρει στο φως αξιόλογα ευρήματα που μαρτυρούν την ύπαρξη μιας μεγάλης και σημαντικής πόλης στην περιοχή και την περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο με τη χρήση ενός χωροευαίσθητου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας. H δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού, που έγινε σύμφωνα με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και με τη χρήση του λογισμικού Η5Ρ, το οποίο ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα Chamilo για τη μελέτη από τους εκπαιδευόμενους. Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού έγινε με ποιοτική έρευνα με σκόπιμη δειγματοληψία στην οποία συμμετείχαν 3 ειδικοί της ΕξΑΕ και 3 εκπαιδευτικοί φιλόλογοι. Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού δεν κατέστη δυνατό να πραγματοποιηθεί λόγω αντικειμενικών δυσκολιών που σχετίζονται με τον αρχαιολογικό χώρο, στον οποίο η αρχαιολογική έρευνα έχει διακοπεί από το 2022 και αναμένεται να συνεχιστεί μετά το 2024. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας έγινε μέσω ερωτηματολογίων, διαφορετικών για κάθε ομάδα συμμετεχόντων, με ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου από την οποία προέκυψε ότι το εκπαιδευτικό υλικό παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο τη διαδρομή της πόλης που υπήρχε στην περιοχή Ονιθέ στον χρόνο μέσα από μια σύγχρονη διδακτική προσέγγιση παρέχοντας στον εκπαιδευόμενο κίνητρα για μάθηση καθώς και ευελιξία ως προς τον χώρο, το χρόνο και τον ρυθμό μάθησης. Οι πληροφορίες του εκπαιδευτικού υλικού είναι βιβλιογραφικά τεκμηριωμένες, οι δραστηριότητες ευνοούν την αυτοαξιολόγηση του μαθητή «ενεργοποιώντας τον πώς να μαθαίνει μόνος του και πώς να λειτουργεί αυτόνομα προς μια ευρετική πορεία αυτομάθησης».
Φυσική περιγραφή 142 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented reality
Distance learning
Local history
Mobile learning environment
Multimedia educational learning
School distance education
e-learning
Επαυξημένη πραγματικότητα
Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία
Χωροευαίσθητα παιχνίδια
Ημερομηνία διάθεσης 2024-03-09
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 5

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2