Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτών παράλληλης στήριξης του νομού Ρεθύμνου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452114
Τίτλος Επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτών παράλληλης στήριξης του νομού Ρεθύμνου
Άλλος τίτλος Professional identity of parallel support teachers in the area of Rethymnon
Συγγραφέας Βαρδάκη, Ευαγγελία
Σύμβουλος διατριβής Καρακιουλάφη Χριστίνα-Αικατερίνη
Μέλος κριτικής επιτροπής Σερντεδάκης Νίκος
Τσιώλης Γιώργος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης και να αναδείξει την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε αυτόν. Το δείγμα αποτελείται από δεκαεπτά (17) αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας (12 αναπληρωτές γενικής και 5 αναπληρωτές ειδικής) που εργάζονται ή έχουν εργαστεί ως εκπαιδευτικοί παράλληλης στον νομό Ρεθύμνης. Ως ερευνητικό εργαλείο για τη συλλογή των δεδομένων αξιοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ότι οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σχετίζονται με την ποιότητα της συνεργασίας τους με συναδέλφους, γονείς και μαθητές, τη μειωμένη εμπλοκή τους στη σχολική τάξη, το ασαφές νομοθετικό πλαίσιο του θεσμού και το επισφαλές καθεστώς εργασίας των αναπληρωτών. Επιπρόσθετα, εντοπίστηκαν διαφοροποιήσεις ανάμεσα στην επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών γενικής και των εκπαιδευτικών ειδικής που εργάζονται ως εκπαιδευτικοί παράλληλης.
Φυσική περιγραφή [245] σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Parallel support
Professional identity
Special education
Substitute teachers
Αναπληρωτές
Ειδική εκπαίδευση
Επαγγελματική ταυτότητα
Παράλληλη στήριξη
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Κοινωνιολογίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 283

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0