Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η ικανοποίηση των πολιτών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και η εξυπηρέτησή τους για υποθέσεις πρόνοιας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000381865
Τίτλος Η ικανοποίηση των πολιτών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και η εξυπηρέτησή τους για υποθέσεις πρόνοιας
Άλλος τίτλος The citizen satisfaction by the services provided at Citizen Service Centers(CSC) and service for welfare cases
Συγγραφέας Ψαράκη, Ευφροσύνη
Σύμβουλος διατριβής Φιλαλήθης, Α.
Μέλος κριτικής επιτροπής Ροβίθης, Μιχαήλ
Περίληψη Ο σχετικά νεοσύστατος θεσμός του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) έχει ως βασικό σύνθημα την διακίνηση των εγγράφων και όχι των πολιτών. Σε αυτό το πλαίσιο και σε συνδυασμό με την ανάγκη που παρουσιάζεται για προσφορά υπηρεσιών πρόνοιας, πόσο μάλλον στις ιδιαίτερες χρονικές συγκυρίες που διανύουμε, το ΚΕΠ διαθέτει το υπόβαθρο για διεύρυνση των δραστηριοτήτων του και κάλυψης των αναγκών που προκύπτουν. Σκοπός της εργασίας είναι η καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα ΚΕΠ καθώς και η καταγραφή των απόψεων των χρηστών του ΚΕΠ για τις υποθέσεις πρόνοιας που εξυπηρετούνται σε αυτό και την ανάγκη κάλυψης μεγαλύτερου εύρους υποθέσεων πρόνοιας. Ερευνητικά ερωτήματα:  Ποιος ο βαθμός ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Κ.Ε.Π.  Ποια η άποψη των χρηστών του Κ.Ε.Π. για τις υποθέσεις πρόνοιας που εξυπηρετούνται στα Κ.Ε.Π.  Υπάρχει ανάγκη κάλυψης μεγαλύτερου εύρους υποθέσεων που σχετίζονται με την πρόνοια από τα Κ.Ε.Π. Μέθοδος στατιστική: Χρησιμοποιήθηκε δειγματοληψία ευκολίας με αυτοσυμπληρούμενο ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από 100 πολίτες που επισκέφθηκαν το ΚΕΠ κατά την περίοδο 15 Μαρτίου έως 15Απριλίου 2013, έπειτα από εκχώρηση άδειας προϊσταμένου ΚΕΠ. Η συναίνεση των συμμετεχόντων ήταν προφορική. Αποτελέσματα: Ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών από τo ΚΕΠ καταγράφηκε ιδιαίτερα υψηλός. Οι πολίτες με έμφαση δήλωσαν την άποψή τους για την ανάθεση στα ΚΕΠ υποθέσεων πρόνοιας καθώς και την ηλεκτρονική διασύνδεσή τους με υπηρεσίες πρόνοιας. Υψηλά επίπεδα παρουσιάζει και η ανάγκη κάλυψης υποθέσεων πρόνοιας από τo ΚΕΠ. Δημόσια Υγεία & Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας Τμήμα Ιατρικής – Πανεπιστήμιο Κρήτης 2 Αξιοσημείωτο είναι το αποτέλεσμα για την ελλιπής ενημέρωση των πολιτών από την κεντρική διοίκηση, για τις υπηρεσίες που παρέχονται στα ΚΕΠ . Συμπεράσματα: Παρά τις λιγοστές υπηρεσίες για υποθέσεις πρόνοιας που παρέχονται ήδη στα ΚΕΠ και τη μειωμένη χρήση τους από τους πολίτες, η άποψη των χρηστών του ΚΕΠ καταδεικνύει την αναγκαιότητα περί ενίσχυσης των υποθέσεων πρόνοιας που τα ΚΕΠ μπορούν να καλύψουν. Το ΚΕΠ αποτελεί θεσμό που μειώνει τη γραφειοκρατία και αυξάνει την προσβασιμότητα σε υπηρεσίες για τους πολίτες γεγονός που διατηρεί την ικανοποίηση από την χρήστη του σε υψηλά επίπεδα.
Φυσική περιγραφή 66 σ : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Satisfaction
Services
Welfare
Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Ικανοποίηση
ΚΕΠ
Πρόνοια
Υπηρεσίες
Ημερομηνία έκδοσης 2013-07-16
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Υγείας--Τμήμα Ιατρικής--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 76

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 32