Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένο με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με θέμα την «Εισαγωγή στη Θεωρία των Αλγορίθμων και τον Κόσμο του Προγραμματισμού» : για μαθητές Γυμνασίου / Αναστασία Μπασδέκη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469656
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένο με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με θέμα την «Εισαγωγή στη Θεωρία των Αλγορίθμων και τον Κόσμο του Προγραμματισμού» : για μαθητές Γυμνασίου / Αναστασία Μπασδέκη.
Άλλος τίτλος Introduction to the Theory of Algorithms and the World of Programming : for high school students
Συγγραφέας Μπασδέκη, Αναστασία
Σύμβουλος διατριβής Καρατράντου Ανθή
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μανούσου Ευαγγελία
Περίληψη Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως σκοπό το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής εξΑΕ, με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και των κατάλληλων εφαρμογών για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής σε μαθητές Γυμνασίου με θέμα «Εισαγωγή στη Θεωρία των Αλγορίθμων και τον Κόσμο του Προγραμματισμού». Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει δημιουργηθεί αποτελεί νέα σύνθεση. Για την σχεδίαση του υλικού αξιοποιήθηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν διατυπωθεί από θεωρητικούς του πεδίου της εξΑΕ και η ανάπτυξη/υλοποίηση του έγινε με την αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου h5p και της πλατφόρμας Chamilo. Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού έγινε με την πραγματοποίηση έρευνας σε 2 φάσεις. Πιο συγκεκριμένα η πρώτη φάση έρευνας αφορούσε την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού ως προς τον σχεδιασμό του και τη συμφωνία του με τις αρχές και την μεθοδολογία της εξΑΕ και τη «Γνωστική Θεωρία της Πολυμεσικής Μάθησης». Η πρώτη αυτή αποτίμηση, πραγματοποιήθηκε από τρείς τελειόφοιτους μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» - Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-learning). Η δεύτερη φάση έρευνας πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή καθηγητών Γυμνασίου της ειδικότητας της Πληροφορικής. Η έρευνα και στις 2 φάσεις ήταν ποιοτική, η δειγματοληψία σκόπιμη και βολική. Το εργαλείο έρευνας για την 1η έρευνα ήταν ερωτηματολόγιο με ανοικτού τύπου ερωτήσεις και το εργαλείο της 2ης έρευνας ήταν ημιδομημένη συνέντευξη. Για την ανάλυση των δεδομένων και των δύο ερευνών χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου με μονάδα ανάλυσης το θέμα (θεματική ανάλυση). Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό είναι στο σύνολο του διαδραστικό, ευχάριστο, εύχρηστο, και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της εξΑΕ καθώς και τις αρχές της Πολυμεσικής μάθησης.
Φυσική περιγραφή xvii, 166 σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Algorithm
Distance Education Methodology
Educational Material
Eξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση
Interactive Educational Material
K12 High School
Multimedia Educational Materials
Problem Solving
Program
School Distance Education
Secondary Education
e-Learning
Αλγόριθμος
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Εκπαιδευτικό Υλικό
Επίλυση προβλημάτων
Μεθοδολογία εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό
Πρόγραμμα
Ημερομηνία διάθεσης 2024
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 65

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0