Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕΞΑΕ για μαθητές γυμνασίου που έχουν κριθεί κατ' ιδίαν διδαχθέντες στο μάθημα των μαθηματικών  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441744
Τίτλος Σχεδιασμός υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕΞΑΕ για μαθητές γυμνασίου που έχουν κριθεί κατ' ιδίαν διδαχθέντες στο μάθημα των μαθηματικών
Άλλος τίτλος Design implementation and evaluation of educational material with the method of distance education for high school students who have been judged individually taught in the subject of mathematics
Συγγραφέας Σκαρπαθιωτάκης, Νικόλαος
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Περίληψη Τα τελευταία χρόνια και πιο συγκεκριμένα από το έτος 1990 και μετά υπάρχει τεράστια εξέλιξη στην τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα στην τεχνολογία των ηλεκτρονικών υπολογιστών και στην μετάδοση της πληροφορίας με αυτούς. Έτσι ξεπεράσαμε χρονικούς και γεωγραφικούς περιορισμούς, με αποτέλεσμα να αυξήσουμε τις μεθόδους διδασκαλίας από απόσταση , συγχρόνως έχουμε με την διδασκαλία ή την εκπαίδευση από απόσταση την αξιολόγηση και την αυτόαξιολόγηση και ανατροφοδότηση του μαθητή. Με την μέθοδο αυτή μπορεί ο εκπαιδευόμενος να έχει τον απόλυτο έλεγχο του χρόνου εκπαίδευσης του καθώς και ένα αυτοέλεγχο σε ότι πληροφορίες αναζητήσει στο διαδίκτυο δίνεται επίσης η δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να επαναλάβει κάποιο μάθημα όσες φορές θέλει ή να συνεχίσει την εκπαίδευσή του από όποιο σημείο επιθυμεί και να καταλήξει στο ίδιο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας διαφορετικούς δρόμους και τρόπους μάθησης. Ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει να είναι συνυπεύθυνος για τη μαθησιακή του πορεία. Για να επιτευχθεί βέβαια αυτό χρειάζεται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της νέας μεθόδου που θα περιλαμβάνει την επιλογή της πλατφόρμας εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής στρατηγικής, τη συγγραφή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού και οδηγού σπουδών, τη δημιουργία διαφορών ειδών γραπτών ασκήσεων, την καθιέρωση ομαδικών συναντήσεων ή τηλεδιασκέψεων και φυσικά την υποστήριξη από έναν ή περισσότερους καθηγητές – συμβούλους. Οι σύγχρονες ανάγκες, για μεγαλύτερη ευελιξία στον χώρο, τον χρόνο και τον ρυθμό της μάθησης, κινητοποίησαν τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, προκειμένου η πρόσωπο με πρόσωπο εκπαιδευτική διαδικασία να εμπλουτιστεί ή και να αντικατασταθεί με δράσεις και μεθοδολογίες ΕΞΑΕ με την υποστήριξη των ΤΠΕ (Αναστασιάδης, 2007. Κόκκινος, 2005. Λιοναράκης, 2005. Βεργίδης, 1998. Κεραμιδά & Ψιλέλης, 2005).
Φυσική περιγραφή 72 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Accounting support
Distance learning
Educational material
Home teaching
Learning environments
Pedagogical model
Privately taught
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Κατ’ ιδίαν διδαχθέντες
Κατ’ οίκο διδασκαλία
Λογισµικό υποστήριξης
Μαθησιακά περιβάλλοντα
Παιδαγωγικό µοντέλο
Ημερομηνία έκδοσης 2021-07-23
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 276

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0