Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για τη διαθεματική προσέγγιση της διαφορετικότητας μέσω της Τέχνης, με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σε μαθητές Α’ Δημοτικού, με τίτλο : «Με πινέλα και με φαντασία βάζουμε στη διαφορετικότητα τελεία!»  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000460505
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για τη διαθεματική προσέγγιση της διαφορετικότητας μέσω της Τέχνης, με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σε μαθητές Α’ Δημοτικού, με τίτλο : «Με πινέλα και με φαντασία βάζουμε στη διαφορετικότητα τελεία!»
Συγγραφέας Νικολαΐδου, Αλεξάνδρα
Σύμβουλος διατριβής Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μανούσου Ευαγγελία
Περίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης διδακτικής παρέμβασης με χρήση του εκπαιδευτικού υλικού που δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προκειμένου να προσεγγισθεί σε μαθητές Α’ Δημοτικού το ζήτημα της διαφορετικότητας, μέσω της Τέχνης. Η παρέμβαση, που εντάχθηκε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στον κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ», σχεδιάστηκε σύμφωνα με το μοντέλο της μικτής/υβριδικής μάθησης και περιελάμβανε τρία στάδια: α) δια ζώσης προσέγγιση του θέματος, β) εξ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού στην πλατφόρμα Chamilo με χρήση του ψηφιακού εργαλείου h5p και γ) αναστοχασμό των βασικών σημείων της κάθε ενότητας με την επιστροφή των μαθητών στην τάξη. Ως αφόρμηση, σχεδιάστηκε σχετικό video με χρήση του ψηφιακού εργαλείου Plotagon για τη σύνδεση της παρέμβασης με τον τίτλο του προγράμματος «Με πινέλα και φαντασία», που αποτελεί και τίτλο του μαθήματος της γλώσσας Α’ Δημοτικού και σχετίζεται με την Τέχνη. Για την αξιολόγηση του αντικτύπου της παρέμβασης χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο προσαρμοσμένο στο ηλικιακό επίπεδο των 43 μαθητών και χορηγήθηκε τόσο στην αρχή, όσο και στο τέλος της, ενώ τα δεδομένα εξετάστηκαν με χρήση του προγράμματος IBM SPSS Statistics 20. Χρησιμοποιήθηκαν επιπροσθέτως ως δεδομένα οι ηχογραφήσεις των μαθητών στο πλαίσιο δραστηριότητας του εκπαιδευτικού υλικού, οι οποίες και αναλύθηκαν ποιοτικά μέσω του προγράμματος atlas-ti. Το εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε τέλος από 3 κριτικούς αναγνώστες, που φοιτούν στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα και θεωρούνται γνώστες του πεδίου, ενώ τα δεδομένα τους υπέστησαν κι αυτά ποιοτική επεξεργασία.
Φυσική περιγραφή 141 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Art
Diversity
Hybrid/blended learning
Integrated teaching intervention
Interdisciplinarity
Διαθεματικότητα
Διαφορετικότητα
Ολοκληρωμένη διδακτική παρέμβαση
Τέχνη
Υβριδική/μικτή μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 302

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2