
Αρχική
Ο ρόλος της μορφολογικής επίγνωσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000418725 | |||
Τίτλος | Ο ρόλος της μορφολογικής επίγνωσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο | |||
Άλλος τίτλος | The role of morphological awareness in children with learning disabilities in reading | |||
Συγγραφέας | Τζαγκαράκη, Ελένη | |||
Σύμβουλος διατριβής | Μανωλίτσης Γεώργιος | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Μουζάκη Αγγελική
Κορνηλάκη Αικατερίνη |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 69 σ. : πίν. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Learning disabilities | |||
Morphological awareness | ||||
Reading | ||||
Reading disabilities | ||||
Ανάγνωση | ||||
Μαθησιακές δυσκολίες | ||||
Μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση | ||||
Μορφολογική επίγνωση | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2018-10-08 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 335 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |