
Αρχική
Η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης στην ανάγνωση για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών : μετά-ανάλυση
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000453830 | |||
Τίτλος | Η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης στην ανάγνωση για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών : μετά-ανάλυση | |||
Άλλος τίτλος | The efficacy of reading interventions for students with reading difficulties ageg 6 through 12 : a meta-analysis | |||
Συγγραφέας | Χουρδάκη, Ειρήνη | |||
Σύμβουλος διατριβής | Μανωλίτσης Γιώργος | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 109 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Decoding | |||
Elementary school | ||||
Meta-analysis | ||||
Oral reading fluency | ||||
Phonology | ||||
Reading comprehension | ||||
Reading difficulties | ||||
Reading interventions | ||||
Αναγνωστική ευχέρεια | ||||
Αναγνωστική κατανόηση | ||||
Αποκωδικοποίηση | ||||
Δημοτικό | ||||
Δυσκολίες στην ανάγνωση | ||||
Μετα-ανάλυση | ||||
Παρεμβάσεις στην ανάγνωση | ||||
Φωνολογία | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2022-09-22 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 328 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |