Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός υλοποίηση, αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕΞΑΕ για τη διδασκαλία των Εικαστικών Τεχνών στην Προσχολική Αγωγή : προστασία περιβάλλοντος  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441912
Τίτλος Σχεδιασμός υλοποίηση, αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕΞΑΕ για τη διδασκαλία των Εικαστικών Τεχνών στην Προσχολική Αγωγή : προστασία περιβάλλοντος
Συγγραφέας Χουστουλάκη, Ερμιόνη
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας διερευνάται η δυνατότητα προσέγγισης των Εικαστικών Τεχνών στην Προσχολική Αγωγή μέσω της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό, σχεδιάστηκε με τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, υλοποιήθηκε και αποτιμήθηκε, εκπαιδευτικό υλικό με θέμα: «Προστασία του Περιβάλλοντος μέσα από την Τέχνη στο Νηπιαγωγείο». Το υλικό αυτό απευθύνεται σε νηπιαγωγούς και αποτελεί μια διαφορετική διδακτική παρέμβαση όπου το θέμα της Προστασίας του Περιβάλλοντος προσεγγίζεται μέσα από την Τέχνη. Για να εξεταστεί η δυνατότητα προσέγγισης των Εικαστικών Τεχνών στο Νηπιαγωγείο μέσω της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκαν ημιδομημένες συνεντεύξεις σε τρεις νηπιαγωγούς. Για να αξιολογηθεί το εκπαιδευτικό υλικό, που θα λειτουργήσει ως συμπληρωματικό υλικό σε αυτή την προσέγγιση, τρεις νηπιαγωγοί μελέτησαν το εκπαιδευτικό υλικό και στη συνέχεια το αποτίμησαν. Η αποτίμηση του υλικού αφορά το σχεδιασμό, την υποστήριξη και την αλληλεπίδραση που παρέχει στον εκπαιδευόμενο. Η αποτίμηση πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου, με τη χρήση ανοιχτού τύπου ερωτήσεων και η ανάλυση των δεδομένων έγινε με το πρόγραμμα ανάλυσης περιεχομένου Atlas. Τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες εικαστικών τεχνών και παρά τους ενδοιασμούς που έχουν για την εξ αποστάσεως εφαρμογή τους, θεωρούν ότι αξίζει να δοκιμαστεί. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί αντιμετώπισαν θετικά το εκπαιδευτικό υλικό και φάνηκαν πρόθυμοι να το εφαρμόσουν στις τάξεις τους.
Φυσική περιγραφή [163] σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Art and Education
Distance Education
Environmental Protection
Preschool Education
Teaching Intervention
Visual Arts
Διδακτική Παρέμβαση
Εικαστικά
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Προστασία Περιβάλλοντος
Προσχολική Αγωγή
Τέχνη και εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2021-07-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 70

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4