Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μεθοδολογία της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την γνωριμία των αλλοδαπών μαθητών του Δημοτικού σχολείου σε επιλεγμένα μνημεία της Θεσσαλονίκης / Μαρία Τσάμη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469695
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μεθοδολογία της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την γνωριμία των αλλοδαπών μαθητών του Δημοτικού σχολείου σε επιλεγμένα μνημεία της Θεσσαλονίκης / Μαρία Τσάμη.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material using the methodology of Distance education for introducing foreign students of elementary school to selected monuments of Thessaloniki
Συγγραφέας Μαρία, Τσάμη
Σύμβουλος διατριβής Κελεσίδης Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Ιβρίντελη Μαρία
Περίληψη Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τον σχεδιασμό και την αποτίμηση του Εκπαιδευτικού Υλικού για την εκμάθηση επιλεγμένων μνημείων της Θεσσαλονίκης, για τους αλλοδαπούς μαθητές με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει δημιουργηθεί τηρεί τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για τη δημιουργία και σχεδίαση του εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο H5P, το οποίο ενσωματώθηκε στο ανοικτό ψηφιακό περιβάλλον του Chamilo. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιήθηκε από τρεις εκπαιδευτικούς ειδικούς της ΕξΑΕ, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν δύο ερωτηματολόγια ανοικτού τύπου σχετικά με το αν το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αν αυτό έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό είναι κατάλληλο για την εκμάθηση των μνημείων της Θεσσαλονίκης, είναι εύχρηστο και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ. Ενώ, οι ειδικοί που το αξιολόγησαν προτείνουν την ενίσχυση των διδακτικών ενοτήτων με περισσότερες δραστηριότητες. αναστοχασμού και αυτοαξιολόγησης. Τέλος, έκριναν σημαντικό την ύπαρξη εισαγωγικών δραστηριοτήτων που βοηθούν στη μελέτη του γνωστικού αντικειμένου..
Φυσική περιγραφή 93 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Digital educational material
Distance learning
Foreign students
Monuments of Thessaloniki
Αλλοδαποί μαθητές
Εξ αποστάσεως διδασκαλία
Μνημεία Θεσσαλονίκης
ΤΠΕ
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
Ημερομηνία διάθεσης 2024-12-10
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 46

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0