Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξΑΕ χρησιμοποιώντας τη νέθοδο της ανεστραμμένης τάξης για τη διδασκαλία της υποδικτύωσης στους μαθητές της Γ' τάξης ΕΠΑΛ  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441401
Τίτλος Σχεδιασμός υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξΑΕ χρησιμοποιώντας τη νέθοδο της ανεστραμμένης τάξης για τη διδασκαλία της υποδικτύωσης στους μαθητές της Γ' τάξης ΕΠΑΛ
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material with the method of distance education using the inverted classroom model for the teaching of subnetting to the students of the 3rd grade of EPAL
Συγγραφέας Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Μανούσου Ευαγγελία
Τρούλη Καλλιόπη
Περίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να αξιοποιηθεί και να αποτιμηθεί ένα εκπαιδευτικό υλικό το οποίο σχεδιάστηκε για να διδαχθεί, με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης, σε μαθητές της Γ΄ τάξης Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), η ενότητα της υποδικτύωσης. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στον ορισμό και τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης από απόσταση, αλλά της ανεστραμμένης τάξης. Έπειτα υπάρχει η βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικών ερευνών η οποία έδειξε πως στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ειδικά στα ΕΠΑ.Λ., υπάρχουν ελάχιστα παραδείγματα μαθημάτων με αυτή τη μέθοδο, ενώ ακόμα λιγότερα με τη χρήση του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης. Η αποτίμησή του, είχε αρχικά σχεδιαστεί να γίνει από μαθητές της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., όμως λόγω των καταστάσεων που δημιουργήθηκαν με το κλείσιμο των σχολείων λόγω της πανδημίας του covid-19, το αρχικό πλάνο μεταβλήθηκε, με αποτέλεσμα, στην έρευνα για την αποτίμηση να συμμετέχουν αποκλειστικά εκπαιδευτικοί, οι οποίοι κατέγραψαν τις απόψεις τους σε ένα ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε, αξιολογώντας το παρόν υλικό, αφενός με το αν έχει φτιαχτεί με βάση τις προδιαγραφές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αφετέρου σχετικά με τα πολυμεσικά στοιχεία που διαθέτει. Τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία να τονίσουμε ότι δεν μπορούν να γενικευθούν εξ αιτίας του μικρού δείγματος που είχαμε, έδειξαν ότι το παρόν υλικό έχει πολλά θετικά στοιχεία και μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους στη μελέτη της ενότητας με την οποία πραγματεύεται, η οποία αποτελεί κομμάτι πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος. Με την ευχρηστία του, αλλά και την κατανοητή παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου σε απλή γλώσσα οι μαθητές είναι σε θέση να αφομοιώσουν σωστά την ενότητα αυτή και ακόμα έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν τις αποκτηθείσες γνώσεις τους από τις δραστηριότητες που υπάρχουν. Σε όλα αυτά δε λείπουν και κάποιες επισημάνσεις που μπορούν να βοηθήσουν το υλικό να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.
Φυσική περιγραφή 112 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Computer networks
Distance education
Subnetting
Vocational high school
Δίκτυα υπολογιστών
ΕΠΑΛ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Υποδικτύωση
Ημερομηνία έκδοσης 2021-12-07
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 405

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7